Houffamarathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Feel Lucky Punk
- Mountainbiker
Post by Feel Lucky Punk »
Ook ik start hier voor de eerste keer ...
Heb geen schrik voor het klimwerk maar wel voor de "techniciteit" (o.a. afdalingen) ?
Als "Devil biker" al spreekt van niet te starten bij natte ondergrond dan vraag ik me af hoe gevaarlij het is ?
@ Devil Biker: Of bedoel je dat het dan extra lastig is wegens zware ondergrond ?
Heb momenteel "bontrager revolt X" opliggen voor en achter ...
Ben er al zeker van dat die voorraan vervangen wordt door een Nobby Nic of gelijkaardig ! Iemand suggesties voor achterband ? Ook een nobby ?
cheerio
Heb geen schrik voor het klimwerk maar wel voor de "techniciteit" (o.a. afdalingen) ?
Als "Devil biker" al spreekt van niet te starten bij natte ondergrond dan vraag ik me af hoe gevaarlij het is ?
@ Devil Biker: Of bedoel je dat het dan extra lastig is wegens zware ondergrond ?
Ben er al zeker van dat die voorraan vervangen wordt door een Nobby Nic of gelijkaardig ! Iemand suggesties voor achterband ? Ook een nobby ?
cheerio
- MaC'Red
- Mountainbiker
Het is niet dat er super gevaarlijke afdalingen inzitten hé, wel is het een feit dat als het geregend heeft het zwaarder zal zijn en op de soms rotsige ondergrond ook een stuk gladder is.Feel Lucky Punk wrote:Ook ik start hier voor de eerste keer ...
cheerio
Met een nobby voor en achter zit ge ginder wel goed als het geregend heeft.
MaC'Red