flanders cup Lille 5 september
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- RACING ANIMAL
- Mountainbiker
- Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3
flanders cup Lille 5 september
Post by RACING ANIMAL »
Iemand enige parkoerervaring?
Is hetzelfde parkoer als dat van de cross?
Is hetzelfde parkoer als dat van de cross?
- Claudia C.
- Mountainbiker
- RACING ANIMAL
- Mountainbiker
- Location: Competitiebike; Fuji SLM 01 2012, wegfiets specialized sl3
blijkbaar gaat onze club deze wedstrijd inrichten heb ik zo juist vernomen.
Het zijn vooral harde padjes door bos en een stuk waar een paar bergjes liggen met een strookje los zand.De start is op en voetbal plein met dan enkele korte losjes op een gras plein ;maar deze gaan ze er best uitlaten tijdens de start of gaan er veel stil staan denk. zelf ga ik niet kunnen meedoen door kwetsuur aan de knie.
Het zijn vooral harde padjes door bos en een stuk waar een paar bergjes liggen met een strookje los zand.De start is op en voetbal plein met dan enkele korte losjes op een gras plein ;maar deze gaan ze er best uitlaten tijdens de start of gaan er veel stil staan denk. zelf ga ik niet kunnen meedoen door kwetsuur aan de knie.
- Claudia C.
- Mountainbiker
Post by Claudia C. »
Zou nog niet durven ! Voor cyclo- X is het er misschien ideaal maar voor mtb ???Jan D. wrote:u lacht met het cross parcours in lille? :pClaudia C. wrote:Ha ha dat hoop ik niet !
Veel zand denk ik ...