een nick name als BelAir zegt natuurlijk genoeg héBelAir_500 wrote:stop is met te klagen, schrijf u dan niet in hé voor degene die het te duur vinden hé pffffff
Houffamarathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
de uwen ookG-love wrote:een nick name als BelAir zegt natuurlijk genoeg héBelAir_500 wrote:stop is met te klagen, schrijf u dan niet in hé voor degene die het te duur vinden hé pffffff
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
hoop dat het weer betert in de loop van de week (tot nu toe ziet het er niet al te denderend uit).
bij slecht weer start den deze niet (met mijn capaciteit is het om ongelukken vragen)
Dus met goed weer
komt den deze met een aantal ploegmakkers afgezakt om 57 km te doen (en we slapen in tenten).
bij slecht weer start den deze niet (met mijn capaciteit is het om ongelukken vragen)
Dus met goed weer
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
ik weet dat het parcours lichtjes is aangepast maar weet niet exact waar
en weet ook dat de start en finish ook anders zijn om voor toeschouwers meer te bieden
en weet ook dat de start en finish ook anders zijn om voor toeschouwers meer te bieden
- MaC'Red
- Mountainbiker
Als ge de zaal binnengaat hebt ge een resem tafels staan met papieren op waar uw naam en startnummer opstaat en die nummer moet ge weten te zeggen aan de desbetreffende tafel ( de afstanden staan er bij ) en ge krijgt uwe envelop met alles erinMichilio wrote:Moet je eigenlijk een bewijs van betaling of dergelijke voorleggen als je op zaterdag je startpakket gaat afhalen? Ik ben ook vooringeschreven..
En zijn er nog updates ivm de staat van het parcours etc?
MaC'Red
Mercikes!!MaC'Red wrote:Als ge de zaal binnengaat hebt ge een resem tafels staan met papieren op waar uw naam en startnummer opstaat en die nummer moet ge weten te zeggen aan de desbetreffende tafel ( de afstanden staan er bij ) en ge krijgt uwe envelop met alles erinMichilio wrote:Moet je eigenlijk een bewijs van betaling of dergelijke voorleggen als je op zaterdag je startpakket gaat afhalen? Ik ben ook vooringeschreven..
En zijn er nog updates ivm de staat van het parcours etc?
MaC'Red