Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

oficieel mag je niet van fiets wisselen.je moet nl je fiets laten keuren op remmen,wieldiameter en bandbreedte.
Maar er zijn er verschillende die wel wisselen het word toch niet gecontroleerd,je hebt dan achteraf wel 2 bikes waarvan het materiaal naar de kloten is.
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

Hey DUVELS! Er zijn al een dikke dertig dapperen ingeschreven voor de hel ! Ook VAGEVUURDAG niet vergeten ! :evil:
Polly
Mountainbiker

Post by Polly »

Ga normaal ook meedoen, hangt af van resultaat marathon Brussel, als ik dit tot een goed einde kan brengen, dan train ik zeker verder tot Kasterlee, zoniet dan stopt mijn seizoen. Heb dit jaar toch al mooie wedstrijden gedaan, eerste triathlon ooit, halve Iron Man Antwerpen, niet slecht voor eerste jaar, na 5 sportloze jaren en 32 extra kilo's.
Ondertussen toch al 15 minder. Aangezien dat vagevuurdag de week voor de marathon van Brussel is zal ik deze toch wijselijk aan mij voorbij laten gaan.
Devils Red
Mountainbiker

Post by Devils Red »

Gisteren eens naar Kasterlee getrokken om 3 helronden te bollen. Het ging "makkelijker" dan gedacht. We zitten dan toch niet zo ver achter op schema, ( denk ik. )
Train ze.
duursporter
Mountainbiker

hel van kasterlee

Post by duursporter »

Ik ben me ook aan t voorbereiden voor mijne allereerste HEL VAN KASTERLEE!! Kwa ervaring weet ik hier dus ook niks van, k ga ook is alle pagina's bekijken om zo toch al aan meer info te geraken.@ Griet, ik geraak terug ingelogd hé, laat alle tips nu maar komen zenne. Heb vandaag 6 uur op mijne mtb gezeten in Burg Reuland, de mtb marathon gaan doen daar, 100 km op mijne teller en 2100 hoogtemeters, zwaar maar voldaan aangekomen op eigen tempo. Nu nog wa triatlonnekes doen en op 17 oktober de marathon van Amsterdam voor onder de 03.00 uur te duiken. In mei in Praag eerste marathon gelopen met een tijd van 03.06uur Wreed content. Ik krijg goei trainingsschema's van mijne trainer. Ik denk dat ik tegen december wel een goei basis zal hebben voor de hel. Gewoon aankomen is de ambitie meer niet. Alle info is steeds welkom. Op t vagevuur kan ik niet komen omdat ik moet werken dan, maar de groepstrainingen ga in trachten mee te doen. Tot de volgende!! :-D :-D
susuki
Mountainbiker

Post by susuki »

@duursporter (aankomen is de ambitie meer niet) haha maak dat de ganzen wijs.Als ge nu al kunt wat ge daar schrijft dan zal top20 wel uw minimum ambitie zijn.
benvdw
Mountainbiker

Post by benvdw »

hoi er zullen terug 4 grote ronde gereden worden en het vernieuwde stuk singeltrek zit er niet in.en we gaan mischien met een chip werken dat weten we nog niet
benvdw
Mountainbiker

Post by benvdw »

en het inschrijvingsgeld hebben we moeten optrekken voor uit al de kosten te geraken het was dat of geen hel meer in kastel en ik denk dat we dat niet kunnen maken tegen over jullie he het niet meer laten door gaan.
fillebiker
Mountainbiker

Post by fillebiker »

ik ben hard aan het nadenke op een vervolg te geven aan de winterduatlonnekes van vorig jaar en ik wil eens iets extremer!
nu is men vraag of ge moogt meedoen men nen 29er (zou belachelijk zen van nie) want ik heb nix andrs. en da wil ek toch wel wete voor ek me inschrijf!
benvdw
Mountainbiker

Post by benvdw »

we zoeken ook nog sponsers iemand een tip
Post Reply