Balanssport

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Post Reply
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Balanssport

Post by Gobi »

Hello, wij denken eraan van fietskledij te laten bedrukken door balanssport.
Via hun website kan je een model bewerken met de gewenste kleuren en daar dan reclame laten op drukken.

Heeft er iemand ervaring met de kledij van balanssport?

Mercikes,

Gobi
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

hey, aangezien ik van Neerpelt ben heb ik enkele tenues van hen en ben in het algemeen tevreden

de prints zijn mooi en kleurvast, vele keuze ook
enig minpunt is de zeem van de broek die ik wat dun vind, bij deze moet je hun topversie nemen want die zitten lekker

ook de maten zijn niet vergelijkbaar met bijv bioracer of vermarc daar zij werken met s.m.l. xl ed dus altijd passen maar zij voorzien bij bestelling een passessie dacht ik

prijs/kwaliteit is dit ok(heb er wel nog nooit voor moeten betalen 8) )

wij rijden volgend weekend de 24u cycling op circuit Zolder met hun als kledingsponsor in TEAM BALANS BIKEWEAR
Gobi
Mountainbiker

Post by Gobi »

Ha ja, het is niet moeilijk dat je content bent want ze zijn jullie kledingsponsor :P

Maandag heb ik een mail gestuurt voor een offerte en vandaag komen ze langs om hun modellen eens te laten zien en om ons voorontwerp te bespreken en dan ook direct prijs te geven.

Ben benieuwd.

alvast bedankt voor de info.
DOXX
Mountainbiker

Post by DOXX »

Gobi wrote:Ha ja, het is niet moeilijk dat je content bent want ze zijn jullie kledingsponsor :P

Maandag heb ik een mail gestuurt voor een offerte en vandaag komen ze langs om hun modellen eens te laten zien en om ons voorontwerp te bespreken en dan ook direct prijs te geven.

Ben benieuwd.

alvast bedankt voor de info.
neem zeker de topzeem, en hou rekening met een wachttijd van ong 6 weken

oh ja, ook tov van onze kledingsponsor ben ik kritisch

en doe Ronny of Jimmy de groeten
Ramboke
Mountainbiker

Post by Ramboke »

Wij hebben onze teamkledij ook van balanssport:

--> supergoeie zeem (ook de beste genomen)
--> superkwaliteit van truitjes (als ge de rits vergelijkt met die prullen van bio-racer dan ziet ge direct genoeg)
--> goeie service (hebben ons eigen ontwerp gemaakt)

enkel lange levertijden (+6 weken), maar dat heb ik er graag voor over.

Ter info: we waren met 6 en na 2 weken hebben we allemaal een volledige zomertenue bijbesteld. Dit zegt genoeg zeker?

ps op de 24H van zolder zal je ook een paar mannen zien met onze teamkledij: zoek naar de woorden 'nogal ne kerel' :-D
Gobi
Mountainbiker

Post by Gobi »

Merci voor de respons. Vorige week dus den Jimmy gezien en we zijn overtuigd van de kwaliteit.

De truitjes en de broeken voelen er degelijk uit en we zouden idd voor het dikkere zeem gaan.

Nu nog onzen baas overtuigen.

Zolder is een beetje ver voor ons en we hadden er eigenlijk ook niet aan gedacht. Het zal misschien voor volgend jaar en hopelijk in de kleren van Balans.
Gobi
Mountainbiker

Post by Gobi »

Merci voor de respons. Vorige week dus den Jimmy gezien en we zijn overtuigd van de kwaliteit.

De truitjes en de broeken voelen er degelijk uit en we zouden idd voor het dikkere zeem gaan.

Nu nog onzen baas overtuigen.

Zolder is een beetje ver voor ons en we hadden er eigenlijk ook niet aan gedacht. Het zal misschien voor volgend jaar en hopelijk in de kleren van Balans.
!MtbMdf!
Mountainbiker

Re:

Post by !MtbMdf! »

Ramboke wrote:Wij hebben onze teamkledij ook van balanssport:

--> superkwaliteit van truitjes (als ge de rits vergelijkt met die prullen van bio-racer dan ziet ge direct genoeg)

Ter info: we waren met 6 en na 2 weken hebben we allemaal een volledige zomertenue bijbesteld. Dit zegt genoeg zeker?

ps op de 24H van zolder zal je ook een paar mannen zien met onze teamkledij: zoek naar de woorden 'nogal ne kerel' :-D

Hoe zijn de prijzen, want als dit zo goeie kwaliteit is dan zullen de €'s er ook naar zijn denk ik?
dannyvk
Mountainbiker

Re: Re:

Post by dannyvk »

!MtbMdf! wrote:
Ramboke wrote:Wij hebben onze teamkledij ook van balanssport:

Hoe zijn de prijzen, want als dit zo goeie kwaliteit is dan zullen de €'s er ook naar zijn denk ik?
Ik heb vorig jaar mijn kleding besteld bij balans met de beste zeem, de prijzen zijn zeker goed ik heb het wel via ons bedrijf besteld dus excl btw, ik heb toen nog 10 procent extra korting gekregen omdat ik via beurs besteld heb ( velofollies)
Post Reply