Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Ja zelle ... even dachten we dat je gelijk ging hebben, als we na 65 km op de cassel waren begon het eventjes te druppelenerwin.91 wrote:@ Gunter en Stijn, heelhuids de 105km volbracht ?
Dit was gelukkig rap over zonder dat we er nat van geworden zijn .. er stond wel veel wind ze
Jij goed over de aankomst geraakt ??? Je hebt ook sterk gereden ze en het was aangenaam
Grtzzz....
Gun*666 wrote:Ja zelle ... even dachten we dat je gelijk ging hebben, als we na 65 km op de cassel waren begon het eventjes te druppelenerwin.91 wrote:@ Gunter en Stijn, heelhuids de 105km volbracht ?![]()
Dit was gelukkig rap over zonder dat we er nat van geworden zijn .. er stond wel veel wind ze![]()
Jij goed over de aankomst geraakt ??? Je hebt ook sterk gereden ze en het was aangenaam![]()
Grtzzz....
Ik heb ook enkele druppels gevoeld, en had meteen
Pfff mijn inschrijvings geld zal met enkele euro's vermeerderd worden, ik ben op de terugweg geflitst, heb de flitswagen te laat gezien.
Cu
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Nog niets op de agenda voor dit weekend?
Kastelentocht in Idegem (Geraardsbergen) lijkt me wel leuk? Dichterbij is er een TT in Zele
Kastelentocht in Idegem (Geraardsbergen) lijkt me wel leuk? Dichterbij is er een TT in Zele
Nog niet 100% zeker, ga ik naar Zele.Kristof Huyck wrote:Nog niets op de agenda voor dit weekend?
Heb beslist ik ga de 50km in zele doen op zondag.erwin.91 wrote:Nog niet 100% zeker, ga ik naar Zele.Kristof Huyck wrote:Nog niets op de agenda voor dit weekend?
Nog bikers die naar zele gaan ???
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Aangezien ze dit weekend nog ne keer echt zomerweer geven ga ik zaterdag met de koervelo gaan rijden.
Ga normaal gezien dit met Gunther doen:
http://www.sport.be/cyclingtour/lesgean ... s/2010/nl/
Als ik nog iets van kracht heb in de benen
en op een deftig uur thuis ben zaterdagavond
ga "heel" misschien ook naar Zele.
Ga normaal gezien dit met Gunther doen:
http://www.sport.be/cyclingtour/lesgean ... s/2010/nl/
Als ik nog iets van kracht heb in de benen