Cannondale 2011 - 2011 catalogen beschikbaar (p. 123)
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
Hoeft niet hoor...in het MTB-babes topic is er ook al meer dan eens eenzelfde foto gepost geweest...shiva wrote:ah
xcuse me..
ziet er me 2013 uit..zal dan maar deleten
Info omtrent nieuwe Lefties:

Modellen (en gewichten):
Speed Carbon w/ XLR - 1250g
Speed Carbon w/ PBR - 1194g
Speed w/ XLR - 1394g
Speed w/PBR - 1334g
100mm voor de 26" en 90 mm voor de 29".
Volledig artikel: http://www.bikerumor.com/2010/08/19/201 ... mor+RSS%29

Modellen (en gewichten):
Speed Carbon w/ XLR - 1250g
Speed Carbon w/ PBR - 1194g
Speed w/ XLR - 1394g
Speed w/PBR - 1334g
100mm voor de 26" en 90 mm voor de 29".
Volledig artikel: http://www.bikerumor.com/2010/08/19/201 ... mor+RSS%29
-
El camino Loco
- Mountainbiker
Post by El camino Loco »
Kan er mij iemand uitleggen wat het verschil is tussen een BB30 crank en een BB90 crank?
En/of een shimano xtr crank op een cannondale Flash mogelijk is?
Dacht ergens gehoord te hebben dat dit niet mogelijk was omdat men bij cannondale werkt met BB30.
Maar toch heb ik al een cannondale RZ One Forty met een shimano crank gezien. Werkt dit frame dan niet met BB30 zoals de scalpel of flash?
En/of een shimano xtr crank op een cannondale Flash mogelijk is?
Dacht ergens gehoord te hebben dat dit niet mogelijk was omdat men bij cannondale werkt met BB30.
Maar toch heb ik al een cannondale RZ One Forty met een shimano crank gezien. Werkt dit frame dan niet met BB30 zoals de scalpel of flash?
Ik kan het niet beter uitleggen als hier: http://www.parktool.com/repair/readcalv ... asp?id=231El camino Loco wrote:Kan er mij iemand uitleggen wat het verschil is tussen een BB30 crank en een BB90 crank?
Als je er een standaard BB adapter in perst kan je een gewone XTR in plaatsen.El camino Loco wrote: En/of een shimano xtr crank op een cannondale Flash mogelijk is?
Idem als bij Flash/Scalpel ook dmv een BB30 adapter.El camino Loco wrote: Maar toch heb ik al een cannondale RZ One Forty met een shimano crank gezien. Werkt dit frame dan niet met BB30 zoals de scalpel of flash?
Als het budget dit toelaat zou ik opteren voor een BB30 crankstel. Mijn beide fietsen zijn uitgerust met BB30 Hollowgram SL cranks
-
El camino Loco
- Mountainbiker
Post by El camino Loco »
Thanks,,,
Vorige week heb ik de flash hi-mod1 besteld bij Bruno.
Omdat mijn voorkeur naar de volledige groep xtr 2011 als afmontage gaat stelde ik de vraag of de huidige crank fsa K-force omgewisselt kon worden in xtr. Maar was niet mogelijk volgens hem.
Vorige week heb ik de flash hi-mod1 besteld bij Bruno.
Omdat mijn voorkeur naar de volledige groep xtr 2011 als afmontage gaat stelde ik de vraag of de huidige crank fsa K-force omgewisselt kon worden in xtr. Maar was niet mogelijk volgens hem.