Vorig jaar een aangenaam tochtje.
Dus dit jaar terug van de partij. In sneltempo welteverstaan.
Om 12u ten laatste op een etentje met de voeten onder tafel, of tenminste met een glas in de hand.
Zo 22/08/2010 Ellezelles
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Ik start hier rond 8u.
Deze tocht heeft zeker voldoende offroad gehalte met heel mooie klimpartijen echter qua bosgehalte is het een beetje op de honger wachten maar met een beetje inventiviteit valt dat uit te breiden
@ Sheep: Frasnes zit hier zeker in en daar is de tip 2.2 voor wie extra bos wil
Deze tocht heeft zeker voldoende offroad gehalte met heel mooie klimpartijen echter qua bosgehalte is het een beetje op de honger wachten maar met een beetje inventiviteit valt dat uit te breiden
@ Sheep: Frasnes zit hier zeker in en daar is de tip 2.2 voor wie extra bos wil
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Sorry Forumbikers, maar zondag moet Lisa voor Vitaya rijden in Aywalle, Luik. En moet ik passen voor Ellezelles.
De pa brengt haar, en mirakel 27km verder is er een tocht in Surister.
Zo is de 220km verplaatsing niet helemaal verloren.
Volgende week St. Amand les Eaux.
De pa brengt haar, en mirakel 27km verder is er een tocht in Surister.
Zo is de 220km verplaatsing niet helemaal verloren.
Volgende week St. Amand les Eaux.
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Hey da's al goe nieuws Sam.uncle sam wrote:Normaal ook van de partij. Kwestie om nog es mtb'n en wat los te rijden![]()
Afstand zal afhangen vant moment hoe de benen zich voelen.
Ik doe niet meer dan de 40km (eventueel op bepaald verzoek wat extra bos) en meer dan waarschijnlijk rustig wat cruisen en genieten...
Ik start rond 8u dus feel free to join in
Klinkt aanlokkelijkS-Biker Gino wrote:Hey da's al goe nieuws Sam.uncle sam wrote:Normaal ook van de partij. Kwestie om nog es mtb'n en wat los te rijden![]()
Afstand zal afhangen vant moment hoe de benen zich voelen.
Ik doe niet meer dan de 40km (eventueel op bepaald verzoek wat extra bos) en meer dan waarschijnlijk rustig wat cruisen en genieten...
Ik start rond 8u dus feel free to join in