collega mtb'ers
beschik nog over een deelnamebewijs voor de Roc Noir.
Neem zelf enkel deel aan Roc Marathon en Roc d'Azur xc
indien interesse, geef me een seintje
sportieve groeten,
Guy
Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
-
havy weight
- Mountainbiker
Post by havy weight »
Wat stellen jullie voor om te doen:
Heb een vriend die zich heeft ingeschreven voor de roc Marathon op vrijdag 8/10/2010. Ikzelf ben nadat ik mij dacht ingeschreven te hebben tot de vaststelling gekomen dat dat niet zo was. deze vriend gaat passen voor deze Marathon aangezien hij in de loop van het jaar heeft vastgesteld nadat we in de ardennen een paar keer zijn gaan fietsen, dat deze afstand en de hoogtemeters niet voor hem is. Hij wenst zijn overschrijving aan mij over te dragen.
Hoe ga ik alsnog te werk om zijn inschrijving op mijn naam te krijgen.
Bedankt aan eenieder die mij de informatie kan verschaffen dat ik toch nog ingeschreven geraak onder mijn naam.
Groeten
Heb een vriend die zich heeft ingeschreven voor de roc Marathon op vrijdag 8/10/2010. Ikzelf ben nadat ik mij dacht ingeschreven te hebben tot de vaststelling gekomen dat dat niet zo was. deze vriend gaat passen voor deze Marathon aangezien hij in de loop van het jaar heeft vastgesteld nadat we in de ardennen een paar keer zijn gaan fietsen, dat deze afstand en de hoogtemeters niet voor hem is. Hij wenst zijn overschrijving aan mij over te dragen.
Bedankt aan eenieder die mij de informatie kan verschaffen dat ik toch nog ingeschreven geraak onder mijn naam.
Groeten
-
joeke
- Mountainbiker
Hallo,havy weight wrote:Wat stellen jullie voor om te doen:
Groeten
Gewoon je aanmelden bij de organisatie met zijn nummer en het doktersbriefje op jouw naam.
Ik heb het ook al eens moeten doen wegens een blessure.
De organisatie maakte daar geen probleem van.
Groetjes,
Johan
Pakket 3 koersen Roc D'azur
Hallo,
Ik ben nog op zoek naar een pakket van 3 koersen namelijk:
Roc Marathon
Rando Roc Noire
Roc d'Azur
Wie kan mij helpen aub.
Roc Marathon
Rando Roc Noire
Roc d'Azur
Wie kan mij helpen aub.
Last edited by Carla on Wed 01 Sep 2010 07:43, edited 2 times in total.
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Re: Pakket 3 koersen Roc D'azur
http://www.activeglobal.com/Home/index.cfm?AC=LoginCarla wrote:Hallo,
Roc Marathon
Rando Roc Noire
Roc d'Azur
Wie kan mij helpen aub.
?