scott scale 30 2008 update 17/08

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

vandaag om een ander stuurtje en stem geweest, nu ik toch van fully en comfort naar racey positie ga kan het stuur niet achter blijven.

ritchey carbon stuur en pen het 10B model, voordelen van riser in een flatbar.

ik krijg enkel mijn stuurdopjes niet in het stuur... is dit speciaal bij carbon?

hier wat pics.

Image

Image

Image

Image
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Het kan zijn dat uw stuurdopjes te dik zijn omdat er op de uiteindes van het stuur een verdikking is voor bar ends te plaatsen.
DaVinci
Mountainbiker

Post by DaVinci »

BramDR wrote:Het kan zijn dat uw stuurdopjes te dik zijn omdat er op de uiteindes van het stuur een verdikking is voor bar ends te plaatsen.
Op een 10d stuur horen geen bar ends [-X (al blijft dit natuurlijk nog altijd eigen keus hé :-) )
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

best ff het volledige doorlezen... er komen zeker geen barends op, het gaat over de dopjes voor in het stuur. :wink:
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

juist een bestelling gedaan voor een setje conti raceking bandjes 2.2 en wat kcnc spulletjes, spacers, dopjes voor stuur van ritchey. zullen wel passen hoop ik.
BramDR
Mountainbiker
Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v

Post by BramDR »

Hans wynants wrote: ik krijg enkel mijn stuurdopjes niet in het stuur... is dit speciaal bij carbon?

Hier antwoorde ik op.
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

idd Bram, had het ook niet op u maar op Davinci. :-D
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

Ik heb ook zo'n stuur.
Die verdikkingen zijn gewoon verstevigingen van de uiteinden van het stuur.
Ik heb het kunnen oplossen door standaard stuurplugs wat bij te snijden met een cuttermes tot ze er in pasten.

Achteraf heb ik mijn stuur wat ingekort, dan is de dikte weer standaard.
Post Reply