Vr 17/09/2010 Sint-Maria-Horebeke :: Nightbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
The Orb
Mountainbiker

Vr 17/09/2010 Sint-Maria-Horebeke :: Nightbike

Post by The Orb »

8ste HOREBEKE BY NIGHT

Mountainbiketocht in het hart van de Vlaamse Ardennen
Startplaats: Hokeco-tent, Kerkplein te St. Maria Horebeke
Inschrijvingstafels gaan open van 19h30 en sluiten af om 21h00
Afstanden: 25 - 37km

We schotelen opnieuw een hertekend en gevariëerd parcours voor waar iedereen zijn hartje kan ophalen, traditiegetrouw voorzien van de nodige animatie en de in onze Vlaamse Ardennen onvermijdelijke hoogtemeters.

Voor de bevoorrading hebben we alweer een leuke locatie uitgezocht. Deze bevoorrading is voorzien van de nodige spijs en drank.
In tegenstelling tot vorig jaar is de Roman-oldtimer dit jaar wel van de partij :-D

Wegens het grote succes vorig jaar is ook de jeneverstop aanwezig.
In de slotkilometers kan je dit versterkertje misschien goed gebruiken om aan de finish te geraken :drunk:

Aan de aankomst is een ruime afspuitstand voorzien.
Na de rit kan uw ros opnieuw in de fietsbewaking gestald worden. Tegen de prijs van 1€ wordt uw stalen/alu/carbon ros bewaakt door 2 stevig uit de kluiten gewassen mannen.
Ook zal dit jaar de douchewagen op het terrein opgesteld staan zodat een verkwikkende douche je toelaat om nadien in de tent nog een bezoekje te brengen.
Daar kan je dan traditiegewijs gratis een attentie afhalen en een hot-dog verorberen. Voor het bijhorende gerstenat dien je dan wel zelf in de beugel te tasten!

Mogelijkheid tot aankoop van degelijke BBB-verlichting bij de start, en dit met een korting van maar liefst 15%! Het gamma vindt je op http://www.hetverzet.be/images/image/20 ... ichtin.jpg

We hopen met al deze ingrediënten er opnieuw een leuke mtb-avond van te maken!

Heb je vrienden en/of kennissen die deze nachtrit wel zien zitten maar niet over een mtb beschikken, no prob. Je kan bij ons (ism Het Verzet) een mtb (Specialized) huren aan 15€. Bijhorende helm is inbegrepen!
Graag wel reservatie op voorhand bij Het Verzet.

Zie ook http://www.hetverzet.be/nachtrithorebeke
Bartje Dak
Mountainbiker

Post by Bartje Dak »

Ik ga er zeker terug bijzijn samen met enkele Knurrebikers! Dit word mijn 5de deelname en ik kijk er al naar uit, het is al elk jaar een topper geweest!
STUKA
Mountainbiker

Post by STUKA »

't Zal wel droog zijn ; tegen dan is er immers geen regen meer over hé buurman ...? 8)
The Orb
Mountainbiker

Post by The Orb »

STUKA wrote:'t Zal wel droog zijn ; tegen dan is er immers geen regen meer over hé buurman ...? 8)
Tja buurman, je hebt een punt, als ik zie wat er momenteel aan het uitvallen is, niet te doen.
Wetende dat al hetgeen hier passeert ook bij u nog moet langskomen, 't is de moeite zulle!

Als dat echter een garantie is om het op onze Nightbike droog te houden, dan wil ik daar sebiet voor tekenen :-D
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Altijd al een leuk tochtje geweest! Leuk parcours, goeie bevoorradingen (in bijzonder het vloeibaar gedeelte), de après mag er ook altijd wezen bij deze TT! Thuis geraken is iets anders.... Denk niet dat ik ooit al voor 2u 's nachts thuis was...
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik zal er ook zijn mijn eerste keer hier
Heeft iemand ervaring met deze verlichting van bbb bv( bbb highpower bls 63) de lux dat ze opgeven lijken me vrij hoog (1840lux) heb mometeel sigma powerled black pro deze is maar 90lux en deze geeft bijna voldoende vind ik wil wel nog wat bij investeren in voorlicht is wel nodig ik rij bijna wekelijks nightrides
The Orb
Mountainbiker

Post by The Orb »

Ter info:

37km +/- 600 hm
25km +/- 375hm

Beetje vergelijkbaar zoals vorig jaar
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Ook weer present, voor het vierde jaar op rij !
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Nog weinig ervaring met nachtritten (dit zal mijn 2de zijn). Ik heb speciaal een dag verlof gevraagd voor hier te kunnen rijden. :bounce: :bounce:

Nog nooit een 2 daagse gereden en ik ga er proberen een 3 daagse van te maken: Vrij.: Horebeke 37 km, Zat.: Wevelgen 55 km, Zon.: Oudenaarde 45 km. We zien wel als het lukt :wink:

Tot vrijdag alvast voor de 1ste rit :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Count me in!
Post Reply