14/08/2010 4u MTB Endurance Overpelt Memorial Davy Coenen
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Scott USA scale20
- Mountainbiker
Post by Scott USA scale20 »
67 ploegen hadden zich ingeschreven, hiervan zijn er 66 gestart. Bij deze wil ik ook alle deelnemers bedanken voor hun komst
. Zo te horen hebben we iedereen een leuke bikenamiddag bezorgt.
Wat betreft de solo's, ik ga het voorleggen de eerst volgende vergadering. Het probleem is als we iets doen proberen we het ook tegoei te doen. Dus een klassement met bijhorende beker en prijzengeld.
De Datum staat al vast 13 augustus 2011. Hoop jullie dan allemaal terug te zien. Thijs Al heeft al belooft terug te komen indien het past in z'n schema
.
Wat betreft de solo's, ik ga het voorleggen de eerst volgende vergadering. Het probleem is als we iets doen proberen we het ook tegoei te doen. Dus een klassement met bijhorende beker en prijzengeld.
De Datum staat al vast 13 augustus 2011. Hoop jullie dan allemaal terug te zien. Thijs Al heeft al belooft terug te komen indien het past in z'n schema
- jakke-pompier
- Mountainbiker
-
Scott USA scale20
- Mountainbiker
-
Fabian
- Mountainbiker
Hoi,Bare wrote:Bedankt aan de organisatie een aan de fotograaf.
Indien er iemand op het parcours een Garmin 705 gevonden heeft ben de mijne er kwijtgespeeld.
Dank bij voorbaat aan den eerlijke vinder
mijn zoon heeft een garmin 705 (zwarte) gevonden in het bos. Indien het de jouwe is mag je deze komen afhalen.
grtz
-
Scott USA scale20
- Mountainbiker
Post by Scott USA scale20 »
Hey,
Ben er nog mee bezig, krijg het volledige bestand niet op het forum maar doe m'n best.
Ben er nog mee bezig, krijg het volledige bestand niet op het forum maar doe m'n best.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Komaan zeg, haast u is wa, trage!!!Scott USA scale20 wrote:Hey,

Graptje eh.(mor we zen wel on't wachten)