Houffamarathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
ik ga mij van de week inschrijven. Dus even de site bekeken en ben toch wel steil achterovergevallen van die inschrijvingsprijzen!!!!
30€ voor een marathon waar je nie eens een deftige douche kan nemen is er toch wel zwaar over zulle!!! Ok ik ga toch afkomen, maar ivm andere (beter) georganiseerde chrono's is dit toch wel een heel groot verschil. Hopelijk zet dit zich niet door nr andere events.
30€ voor een marathon waar je nie eens een deftige douche kan nemen is er toch wel zwaar over zulle!!! Ok ik ga toch afkomen, maar ivm andere (beter) georganiseerde chrono's is dit toch wel een heel groot verschil. Hopelijk zet dit zich niet door nr andere events.
- MaC'Red
- Mountainbiker
Akkoord het is veel, ik heb ingeschreven van zodra het kon en was er met 25 € vanaf met inclusief de 30 km TT op zaterdag ( en de waarborg chip ).G-love wrote:ik ga mij van de week inschrijven. Dus even de site bekeken en ben toch wel steil achterovergevallen van die inschrijvingsprijzen!!!!
Het weer hebt ge nooit in handen dus ja
MaC'Red
Wij hebben ook niets gevonden. Dan maar een plaatsje gereserveerd op de camping...sebbe_vtt wrote:Pfff, ik zit hier al 2u te zoeken om een plaatsje te vinden om te overnachten. Ik vind niks, zelfs geen formul1 in de buurt van Luik. Er zal niks anders opzitten dan om 5u30 te vertrekken in Aalter. Hopelijk kan ik dan vlot parkeren? Dan 99km 'genieten'
- aj kwak
- Mountainbiker
Check http://www.booking.com, net over de grens kan je wel nog wat vinden.sebbe_vtt wrote:Pfff, ik zit hier al 2u te zoeken om een plaatsje te vinden om te overnachten. Ik vind niks, zelfs geen formul1 in de buurt van Luik. Er zal niks anders opzitten dan om 5u30 te vertrekken in Aalter. Hopelijk kan ik dan vlot parkeren? Dan 99km 'genieten'
-
sebbe_vtt
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Flash F1 2011,Mudbike: Pro winner rock shox sid team,
Ik heb een hoteletje gereserveerd in Tenneville (via Booking.com). Ik overnacht za en zo avond met m'n madam, maandag een uitstapje met de madam. Tenneville is wel een halfuurtje van Houffa.
Als VTT dummie, vraag ik me wel af of ik die noby nic mag laten liggen. Met dit weer gaat dat toch niet droog liggen in de bossen. Met welke banden zijn jullie van plan te starten?
Als VTT dummie, vraag ik me wel af of ik die noby nic mag laten liggen. Met dit weer gaat dat toch niet droog liggen in de bossen. Met welke banden zijn jullie van plan te starten?
- mini bergaffer
- Mountainbiker
Post by mini bergaffer »
Vooraan: Nobby Nick 2.1sebbe_vtt wrote:
Achteraan: Continental Mountainking 2.2
mb
Met welke (schwalbe) band is de Mountainking vergelijkbaar?mini bergaffer wrote:Vooraan: Nobby Nick 2.1sebbe_vtt wrote:
Achteraan: Continental Mountainking 2.2
mb