Za 14/08/2010 Varsenare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Inderdaad een goed tochtje.
Links, rechts zwiepend tussen de boompjes.
Oplopende snelheid op de termac.
Een meer dan gemiddelde ravito.
Voor mij meer dan genoeg.
En ...volgende week : ELLEZELLES !!!! :bounce: :bounce: :bounce:
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Deze morgen de groep in stukjes zien groeien.
Met 3 vertrokken (AMG en Cowboy in mijn wiel natuurlijk :roll: ) na enkele km's nog 3 collega's van AMG erbij en op den apres nog 2 extra forumbikers.
De benen en conditie zijn geen kl***n waard, maar dat schijn niet erg te zijn zolang er op die kl***n geen haar staat :-k #-o
Kort om, een leuke voormiddag met een toffe bende en met een parcour dat mooier was dan de meesten hier hadden gedacht.
WTC Varsenare, voor deze wil ik nog terug komen =D> =D>
Fitzy
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro

Post by Fitzy »

Het was een leuke ritje. Heen en terug met de fiets van Knokke met ander Wackies. 115 km´s in totaal, met 25 avs, niet slecht !
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

Thunder wrote:Deze morgen eigenlijk zonder veel grote verwachtingen samen met Snipes vertrokken voor de 60 ( na de commentaren op voorhand hier op het forum).MAAR ons echt super geamuseerd!!
Het parcour echt fantastisch.
De bevoorrading en douche dik in orde.
Deze tocht is zeker niet uitgestippeld enkel en alleen om de kas te spekken!
Leuke singletracks en een echt vlamparcour.

Ja, samen met Thunder deze mooie tocht gereden , stuk of 5 singletracks, genummerde zones, goede bepijling, goede bevoorrading, lekker lopende dreven op de Carbon, het zonnetje, meer moet dat niet zijn.
Goed gazze gegeven en op het laatste in het bos al een het wintergevoel :( :( opgedaan door deftig door de 'slieke' te crossen.We hebben ons gejeund!!

Ja, mij zien ze hier volgend jaar terug =D> =D> =D> =D> =D>
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Samen met Mudder Njord deze gereden... Gestart zonder verwachtingen, want de commentaren van vorig jaar waren niet zo denderend... Maar theeft me positief verrast, een paar privébosjes en zo... Na de bev een beetje veel baan en af en toe wat vewarrende bepijling (tip: een extra pijltje NA de afslag doet wonderen)... Maar al bij al een leuke 60km beleefd, en ideaal om de beentjes wat op scherp te zetten voor de XXXXXXXXL tocht in Poperinge.
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Re: Za 14/08/2010 Varsenare

Post by tloperke »

pompier wrote:
bouten wrote:
engine-er wrote:Info over deze tocht?
Inrichters focussen zich hoofdzakelijk op de wegrit en
nemen de vtt er maar bij voor de inkomsten.
Doen niet veel moeite en volgen idd meestal de blosoroute.
:(
kajobiker wrote:
engine-er wrote:Info over deze tocht?

was de vorige jaren hoofdzakelijk blosotoer jabbeke .veel road en weinig prive stukken .
Hier werd het vel van de beer al verkocht voor hij geschoten was .
Na een dikke kilometer het bos ingedoken om er op kilometer vijf terug uit te komen .Dit stuk was hoofdzakelijk prive en zo'n stukken kwamen er nog .Het aantal bloso pijltjes was op de twee handen te tellen maar mijn focus lag natuurlijk op de pijlen van Varsenare .
Enkel de lus van de 60 Km in de van Loppem vond ik een stuk minder .Maar men kan zeker niet zeggen dat deze tocht er zo maar bijgenomen werd .Integendeel ...
Jammer dat de organisatoren hier zelf niet op voorhand hun goede voornemens kenbaar maakten. Ik ben ervan overtuigd dat ze dan een pak meer MTB'ers mochten verwelkomen. 't Zal dus voor volgend jaar zijn.
pimke
Mountainbiker

Post by pimke »

wat er al geschreven is hier boven is juist ik heb misschien 1 minpuntje wat nog niet vermeldt is de afspuitstand was goe juist spijtig dat je met de voeten tot aan de enkels in water :evil: staat leg daar een paar houten paletten en dat scheelt al een pak maar al de rest was top PROFICIAT =D> doe zo verder en ook dank aan de mede bikers leve de modder groetjes
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

Om 7u45 aangezet voor de 60km en kheb mij geamuseerd, veel draaien en keren in de bossen, lange recht stekken om gazze te geven.
Wel 2 keer op mijn facade gegaan gelukkig zonder erg buiten dan wa builen en schrammen.
Den 1e keer was in het eerste boske denk ik, daar hadden ze 1 uitstekend stronkske nie aangeduid mee lint en natuurlijk heb ik da kunnen passen. Den 2e keer was in het laatste boske mee de morre, kdacht dat ik naast een plaske ging rijden maar ik reed in ne nog groteren plas die bedekt was mee van alles en nog wa en dus heb ik nen tijgersprong gemaakt over mijn stuur in nog ne groteren plas.
Onderweg hier en daar efkes aangepikt bij een groepke medebikers (mannen van Westende en dan nog 4 zotten (2 gasten mee scot uitrusting, 1 trek en enen anoniemen mee een rood truike) die in ene keer de snelheid een beke optrokken tot 43km/u)

Hier en daar kon de bepeiling een beetje beter maar kheb mij geamuseerd en da is het belangrijkste.
Na 62 toffe km tevreden terug aan den auto. Gemiddelde van 25,5.
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

ik dacht fotograaf gezien te hebben, waar komen de foto's aub?
pandasan
Mountainbiker

Post by pandasan »

gisteren ook gereden in varsenare en inderdaad mooie rit ,goede bevoorrading,bepijling was ok ,kortom leuke voormiddag gehad op mooi parcour,proficiat aan de organisatie en tot de volgende

de 3 amigo's
wtc lovendegem =D> =D>
Post Reply