Links, rechts zwiepend tussen de boompjes.
Oplopende snelheid op de termac.
Een meer dan gemiddelde ravito.
Voor mij meer dan genoeg.
En ...volgende week : ELLEZELLES !!!!
Post by wesley snipes »
Thunder wrote:Deze morgen eigenlijk zonder veel grote verwachtingen samen met Snipes vertrokken voor de 60 ( na de commentaren op voorhand hier op het forum).MAAR ons echt super geamuseerd!!
Het parcour echt fantastisch.
De bevoorrading en douche dik in orde.
Deze tocht is zeker niet uitgestippeld enkel en alleen om de kas te spekken!
Leuke singletracks en een echt vlamparcour.
Post by Emperor of the Mud »
Jammer dat de organisatoren hier zelf niet op voorhand hun goede voornemens kenbaar maakten. Ik ben ervan overtuigd dat ze dan een pak meer MTB'ers mochten verwelkomen. 't Zal dus voor volgend jaar zijn.pompier wrote:bouten wrote:Inrichters focussen zich hoofdzakelijk op de wegrit enengine-er wrote:Info over deze tocht?
nemen de vtt er maar bij voor de inkomsten.
Doen niet veel moeite en volgen idd meestal de blosoroute.
Hier werd het vel van de beer al verkocht voor hij geschoten was .kajobiker wrote:engine-er wrote:Info over deze tocht?
was de vorige jaren hoofdzakelijk blosotoer jabbeke .veel road en weinig prive stukken .
Na een dikke kilometer het bos ingedoken om er op kilometer vijf terug uit te komen .Dit stuk was hoofdzakelijk prive en zo'n stukken kwamen er nog .Het aantal bloso pijltjes was op de twee handen te tellen maar mijn focus lag natuurlijk op de pijlen van Varsenare .
Enkel de lus van de 60 Km in de van Loppem vond ik een stuk minder .Maar men kan zeker niet zeggen dat deze tocht er zo maar bijgenomen werd .Integendeel ...