Ik heb nu blackpanthers er op liggen in 2.0 en die laat ik zitten. Heb nu even niks anders. Zal wel wat meer glibberen worden met regen maar ach, das goed voor de stuurmanskunst toch?
zo 15-08-2010 oeter marathon
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik heb een deel van 't parcours gevolgd, dees namiddag vanaf de Cantonale baan in As richting terril en vandaar uit naar huis. Bos en terril perfect berijdbaar, met 2.0 Python's ging het ook goed...als het niet (te veel) regent deze nacht, zal tot morgen middag droog blijven, zei de leikepej...
We zullen zien hé !!!!
We zullen zien hé !!!!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Om 09.15' pas
..... je haalt me nog in..
Ikke om 08.30, dus 45' verschil
Banden tralala !!! Belangrijk zunne, als je een keus kunt maken, waarom niet. Ik heb de Python's op uw tubeless wielen gestoken, daarom dat ik dit combinatie wil uitproberen (zal lichter bollen normaal gezien).
Mss tot morgen ??? Ergens in' t bos of aan de Statie van Eisden

Je komt met uwe new Turner zeker
Ikke om 08.30, dus 45' verschil
Banden tralala !!! Belangrijk zunne, als je een keus kunt maken, waarom niet. Ik heb de Python's op uw tubeless wielen gestoken, daarom dat ik dit combinatie wil uitproberen (zal lichter bollen normaal gezien).
Mss tot morgen ??? Ergens in' t bos of aan de Statie van Eisden
Je komt met uwe new Turner zeker
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
De verwachte weersomstandigheden in combinatie met het 25 jarig huwelijksfeest van mijn schoonbroer vanavond hebben me doen besluiten toch maar te passen morgen. 
Toch maar wat vroeger thuis vertrokken met in het achterhoofd "hoe lang gaan we het droog houden"!
In Opoeteren mij ingeschreven voor de marathon en maar vertrokken, goed doorgevlamd om toch maar zoveel mogelijk kilometers af te leggen in droge weersomstandigheden.
Bij de eerste bevoorrading begon het al wat te druppen en ik dacht al van, ja lap, ben der aan voor de moeite. Ik wou nog even de terril doen en dan terug naar huis, maar de regen zette zich niet door, dus toch maar doorgereden.
Door slechte bepijling drie keer misgereden, er waren stukken bij waarvan ik dacht, hier moeten ze ons door laten rijden maar blijkbaar dacht de organisatie daar anders over ze moesten heel waarschijnlijk kiezen voor een alternatief op asfalt.
Via de supersnelle bosdreven in de Maasmechelse bos en via veel te weinig klimmetjes, ze hebben er echt teveel links laten liggen, naar de twee bevoorrading.
Daarna begon het parcours wat te beteren, gelukkig, maar bij momenten dacht waarom laten ze nu zoveel mooie stukken links liggen die door andere TT in de buurt wel worden genomen!
Uiteindelijk bij de derde bevoorrading aangekomen, bleek dat ik 5km teveel gereden had, begreep er niks van, zoveel extra kilometers had ik met mijn misrijden toch niet afgelegd.
Uit vrees om toch nog nat te worden, omdat het parcours mij toch niet echt kon bekoren en ik wou den aprés met mijn liefste bikmakkers nog meemaken, voor de 75km gekozen.
Nog enkele gedronken in de voetbalkantine en naar huis gevlamd, uiteindelijk 95km en 24,45km gemiddeld.
In Opoeteren mij ingeschreven voor de marathon en maar vertrokken, goed doorgevlamd om toch maar zoveel mogelijk kilometers af te leggen in droge weersomstandigheden.
Bij de eerste bevoorrading begon het al wat te druppen en ik dacht al van, ja lap, ben der aan voor de moeite. Ik wou nog even de terril doen en dan terug naar huis, maar de regen zette zich niet door, dus toch maar doorgereden.
Door slechte bepijling drie keer misgereden, er waren stukken bij waarvan ik dacht, hier moeten ze ons door laten rijden maar blijkbaar dacht de organisatie daar anders over ze moesten heel waarschijnlijk kiezen voor een alternatief op asfalt.
Via de supersnelle bosdreven in de Maasmechelse bos en via veel te weinig klimmetjes, ze hebben er echt teveel links laten liggen, naar de twee bevoorrading.
Daarna begon het parcours wat te beteren, gelukkig, maar bij momenten dacht waarom laten ze nu zoveel mooie stukken links liggen die door andere TT in de buurt wel worden genomen!
Uiteindelijk bij de derde bevoorrading aangekomen, bleek dat ik 5km teveel gereden had, begreep er niks van, zoveel extra kilometers had ik met mijn misrijden toch niet afgelegd.
Uit vrees om toch nog nat te worden, omdat het parcours mij toch niet echt kon bekoren en ik wou den aprés met mijn liefste bikmakkers nog meemaken, voor de 75km gekozen.
Nog enkele gedronken in de voetbalkantine en naar huis gevlamd, uiteindelijk 95km en 24,45km gemiddeld.
-
der jan
- Mountainbiker
- Location: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)
ge waard misschien ook ram naar de kloten ge keek misschien scheel tot achter u oren en dan het op het parcours leggen en voor de 75km kiezenJarvis wrote:Toch maar wat vroeger thuis vertrokken met in het achterhoofd "hoe lang gaan we het droog houden"!