Za 14/08/2010 Varsenare

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Awel, zondag een [-X -dag voor mij.
Dus kom ik morgen ook eens af.
Vliegende start om 8u met een zachte landing tot een eind in de voormiddag, want een aprés is ook belangrijk
Gobi
Mountainbiker
Location: CUBE LTD Comp: kader van 2010 en voorvork van 2009 serie

Post by Gobi »

ook present. Weet nog nie welk uur maar het zal tussen 7u30 en 8u zijn. Juist lekere ribbekes weesten eten in 't Robbeke in Lotenhulle en dus gaan we die er morgen weer afrijden zie.
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

hoi hoi :bounce: :bounce: :bounce:

een delegatie Grysperres zal om 8 u starten voor de 60km

grtz

de wes

tot morgen :bounce: :bounce: :bounce:
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Hoi hoi,

net terug van een mooi tochtje in en rond Varsenare. Deze morgen om 8 u gestart met medegrysperres Roeselarenoare en TTjetten Bloelink. Net op het moment dat we wilden vertrekken kwam onze AMG ook toe in het gezelschap van sliekske. Daar die mannen ons toch vlotjes gingen bijhalen, dan maar vlug vertrokken. Na een paar kilometer werden we al verrast met een paar hele mooie singletracks in een technisch bosje. Na het verlaten van het bosje hoopten we natuurlijk op meer. En ik moet zeggen er zaten nog een paar hele mooie stroken in. Net rond kilometer 30 werden we ingehaald door de sneltrein gevormd door AMG, Sliekske en Cowboy Peter. Vanaf dan wist ik dat ons gezapig gemiddelde toch wat omhoog ging gaan. Alhoewel dit eigenlijk nog altijd doenbaar was. De mannen reden duidelijk met de rem op. Waarvoor dank =D>
Ook ons niveau qua gesprekken daalde onmiddellijk met het aansluiten van onze AMG. Waar hij het blijft halen, ik weet het niet. Maar plotseling ging het over poepdouches, afgeschoren gathaar en slapende pen.ssen. LOL

De bevoorrading was in ieder geval voor mij dik in orde. Vriendelijke dames, verschillen mueslierepen, koeken, cake, fruit, sportdrank .... =D> =D> =D> =D>

De rit ging dan in een redelijke vlotte vaart richting arrivé. Natuurlijk moest onze AMG terug een pijltje missen nu hij eens op kop fietste. LOL

Ook Cowboy Peter was positief over het parcours. Hij kon me vertellen dat de rit een stuk beter was dan vorig jaar. Dus aan de organisatie =D> =D>

Ik kan alleen maar zeggen dat dit een leuke en mooie biljartvlakke tocht is. Met toch wel hier en daar een paar heeeeeeeele mooie singletracks en bospassages. Wat moet ne mens nog meer hebben op een zonnige zaterdagmorgen??

De bepijling was zeker in orde. Duidelijk en hier en daar werden er zelfs nog bijgezet waar het toch wat verwarrend was. =D> =D> =D>

Het parcours lag er helemaal niet vettig bij, met een uitzondering van hier een daar een klein stukje.

De afspuitstand was ook dik in orde. Jammer genoeg heb ik den apres niet mee gemaakt wegens andere nog te doen dingen.

Parcours 7/10
Bepijling 8,5/10
Bevoorrading 10/10
Douches aanwezig maar niet gebruikt.
Apres, was er maar eveneens links laten liggen.

Wtc Varsenare, de aanwezige grysperre hebben zich geamuseerd. Tot de volgende

grtz
wes

Foto's volgen nog. Fotograaf van dienst was Tjetten Bloelink alias de Schaatser.
vinckierke
Mountainbiker

Post by vinckierke »

Net terug van Varsenare.Prachtige tocht.Kheb ervan genoten. Als het weer wat meevalt dan gaan we naar Blandain want het enigste wat ik gemist heb zijn de hoogtemeters. =P~
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

pompier
Mountainbiker

Re: Za 14/08/2010 Varsenare

Post by pompier »

bouten wrote:
engine-er wrote:Info over deze tocht?
Inrichters focussen zich hoofdzakelijk op de wegrit en
nemen de vtt er maar bij voor de inkomsten.
Doen niet veel moeite en volgen idd meestal de blosoroute.
:(
kajobiker wrote:
engine-er wrote:Info over deze tocht?

was de vorige jaren hoofdzakelijk blosotoer jabbeke .veel road en weinig prive stukken .
Hier werd het vel van de beer al verkocht voor hij geschoten was .
Na een dikke kilometer het bos ingedoken om er op kilometer vijf terug uit te komen .Dit stuk was hoofdzakelijk prive en zo'n stukken kwamen er nog .Het aantal bloso pijltjes was op de twee handen te tellen maar mijn focus lag natuurlijk op de pijlen van Varsenare .
Enkel de lus van de 60 Km in de van Loppem vond ik een stuk minder .Maar men kan zeker niet zeggen dat deze tocht er zo maar bijgenomen werd .Integendeel ...
Ralphke
Mountainbiker

Post by Ralphke »

Kan alleen maar beamen wat Wes zegt.
Heb me echt nog geamuseerd!

greets
Thunder
Mountainbiker

Post by Thunder »

Deze morgen eigenlijk zonder veel grote verwachtingen samen met Snipes vertrokken voor de 60 ( na de commentaren op voorhand hier op het forum).MAAR ons echt super geamuseerd!!
Het parcour echt fantastisch.
De bevoorrading en douche dik in orde.
Deze tocht is zeker niet uitgestippeld enkel en alleen om de kas te spekken!
Leuke singletracks en een echt vlamparcour.
Cristal biker
Mountainbiker

Post by Cristal biker »

Net terug en ik sluit mij aan bij de anderen, een leuk tochtje die dik in orde was, weinig op aan te merken is. Bravo voor de organisatie. [-o< [-o< [-o< [-o<
Post Reply