Houffamarathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Neem hem vrijdag de 27e maar mee voor de "opwarmer", je zal het nodig hebben tijdens de XXL variant van FronvilleMaC'Red wrote:en wat in de camel dan ?? gewoon water !!El Baelos wrote:Ik vind een Camelbak toch een voorwaarde om zo'n marathon te overleven.
Bij warm weer drink ik anders veel te weinig, en met een Camelbak kan je zelfs tijdens het klimmen een slok nemen.
Vroeger kwam ik elke keer uitgedroogd aan de finish, nu verplicht ik mezelf om om de 5 minuten een slok of twee te drinken.
Vorig jaar zat ik denk ik toch aan een liter per uur, dat kan m'n drinkbus niet trekken.
'k Heb wel een drinkbus ook mee, gevuld met energiedrank.
Ik breng em wel mee hoor naar de d'Ardennen en we zien wel wat ik ga doen.
MaC'Red
- MaC'Red
- Mountainbiker
Hehehehe das meer dan een XXL hoor John neem maar XXXL, we moeten nog een naam zoeken hé voor de challenge.jmeurs wrote:Neem hem vrijdag de 27e maar mee voor de "opwarmer", je zal het nodig hebben tijdens de XXL variant van FronvilleMaC'Red wrote:en wat in de camel dan ?? gewoon water !!El Baelos wrote:Ik vind een Camelbak toch een voorwaarde om zo'n marathon te overleven.
Bij warm weer drink ik anders veel te weinig, en met een Camelbak kan je zelfs tijdens het klimmen een slok nemen.
Vroeger kwam ik elke keer uitgedroogd aan de finish, nu verplicht ik mezelf om om de 5 minuten een slok of twee te drinken.
Vorig jaar zat ik denk ik toch aan een liter per uur, dat kan m'n drinkbus niet trekken.
'k Heb wel een drinkbus ook mee, gevuld met energiedrank.
Ik breng em wel mee hoor naar de d'Ardennen en we zien wel wat ik ga doen.
MaC'Red
Ik breng sowieso de camel toch mee hoor
MaC'Red
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Ook hier kameel. Ik neem het risico niet dak mijn pulle in één of andere stuiterige afdaling kwijtspeel en zo zonder drank val... Gewoon sportdrank erin, en nog een beetje reservepoeder voor als ie helemaal leeg is... Works like a charm!
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Weet er trouwens iemand iets meer ivm het parcours? Of ist gewoon tzelfde als vorig jaar?