Nog een oplossing: zeg gewoon dat je het niet graag hebt.
Nu ja, mensen worden als maar onbeleefder en praten niet meer makkelijk met mensen die ze niet kennen.
Pff ik vind dat tom_xt gelijk heeft. Das toch pure onverdraagzaamheid als je het niet kunt hebben dat er iemand in je wiel gaat hangen. Ik vind dat persoonlijk helemaal niet erg, even geleden had ik het nog voor dat ik de laatste 15km doortrok en voor ik had wist had ik 3 man in mijn wiel hangen waarna we samen een mooi treintje hebben gevormd. Dat was heel plezant en sommigen bedankten dan ook voor de "lift". Ikzelf ga ook vaak in andermans wiel hangen als het tempo ongeveer gelijk is en ik heb daar nog niet vaak negatieve reacties over gekregen. Als je dit echt niet kunt hebben (misschien omdat je ego te groot is?) vraag dan gewoon vriendelijk om over te nemen, maar daarvoor rijdt je toch niemand de gracht in? Anyway het zou ook onopzettelijk kunnen zijn, maar dan zijn deze twee bikers nog in fout.OdEssA wrote:tom_xt wrote: Sorry, maar wat je nu zegt is echt zever in pakskes.
Als ik met de koersfiets rijd en er steekt een medefietser me voorbij ga ik ook in het wiel gaan rijden. Dat heeft niks met irritant of dergelijke te maken. Als het tempo meevalt kun je dan zelf overnemen en afwisselen.
Ik vind dat irritant en ik weet nog een heleboel anderen dat dat ook irritant vinden. Daarom is het nog geen''zever in pakskes' wat ik zeg![]()
En je kunt met de koersfiets niet vergelijken met een MTB toertocht . . . . .
Post by hondahornet »
+1RigolleM wrote:Eén zijde van het verhaal, andere zijde heeft geen recht op verdediging en jij 'denkt' dat het deze personen zijn?![]()
In het vervolg eigen tempo blijven rijden en niet 'uitdagen'
Het zijn inderdaad geen manieren om je zo achter te laten, als men überhaupt heeft gemerkt dat je bent gevallen.
Ook mijn gedacht.hondahornet wrote: Als je er twee van eenzelfde team inhaalt en een paar minuten later wordt je opnieuw ingehaald door één van die twee kun je haast 90% zeker van zijn dat z'n collega direct volgt.
Ik zou eerst achter me kijken of de kust vrij was en daarna in het wiel kruipen.
Mischien heb je onbewust de tweede mtb'r gehinderd en daarom die reactie (wat ik niet goed praat natuurlijk)
Alsook opletten met het plaatsen van foto's van personen op het world wide web, niet iedereen vindt dat even leuk.
Sorry hoor, maar volgens mij heeft diegene die voor je rijdt "voorrang" en moeten degenen die inhalen rekening houden met degene die voor hen rijden.BASSMAN wrote:Ook mijn gedacht.hondahornet wrote: Als je er twee van eenzelfde team inhaalt en een paar minuten later wordt je opnieuw ingehaald door één van die twee kun je haast 90% zeker van zijn dat z'n collega direct volgt.
Ik zou eerst achter me kijken of de kust vrij was en daarna in het wiel kruipen.
Mischien heb je onbewust de tweede mtb'r gehinderd en daarom die reactie (wat ik niet goed praat natuurlijk)
Alsook opletten met het plaatsen van foto's van personen op het world wide web, niet iedereen vindt dat even leuk.
+1
Post by El Perro Diablo »