Kijk nog eens goed uw bestelbon na.
Indien het effectief een ander type fiets is (zoals Sensa zelf al aangeeft) kan je gebruik maken van het teruggaverecht binnen 7 dagen (dit moet je eens opzoeken via google/testaankoop).
De handelaar kan zich er zomaar niet tussenuit murwen.
Succes
fiets besteld, maar kader heeft geen merkreclame
Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
-
Herminator
- Mountainbiker
ja het frame is het goede, dat wel, en het is carbon, de geometrie is ook ok. echter volledig leeg hé, enkel beneden een sticker van hun winkel (dus wist hij het wel), want voor verzending zetten ze hem gebruiiksklaarmieltje wrote:Imo een goedkope reactie van je LBS, hij had je op de hoogte moeten brengen dat de fiets niet meer leverbaar was ( want uiteindelijk is het wel zo )Savage c wrote:reactie dealer:
Geachte heer de Wilde,
Ik heb contact gezocht met de fabrikant en idd is deze serie zonder transfers geleverd.
Op korte termijn zijn die ook niet leverbaar bij hun. En om de fietsen niet nog meer te vertragen zijn de fietsen wel uitgeleverd.
Ik hou de vinger aan de pols en ga kijken of ik iets voor u kan regelen.
Gelukkig rijdt de fiets er niet minder om. Maar ik kan uw teleurstelling wel begrijpen.
Is het wel een carbon frame dat je gekregen hebt?
op hun site staat bij retour die regel idd, maar exclusief speciaal bestelde fietsen, en deze was speciaal besteld. Maar omdat sensa ze niet meer maakte hebben ze leeg frame gemonteerd, en niemand hield mij ervan op de hoogte of het kon of niet. ik w8 terug op mail van de lbsHerminator wrote:Kijk nog eens goed uw bestelbon na.
Indien het effectief een ander type fiets is (zoals Sensa zelf al aangeeft) kan je gebruik maken van het teruggaverecht binnen 7 dagen (dit moet je eens opzoeken via google/testaankoop).
Succes
-
mieltje
- Mountainbiker
Je hebt hem gekocht op afstand ( via webshop )Savage c wrote:op hun site staat bij retour die regel idd, maar exclusief speciaal bestelde fietsen, en deze was speciaal besteld. Maar omdat sensa ze niet meer maakte hebben ze leeg frame gemonteerd, en niemand hield mij ervan op de hoogte of het kon of niet. ik w8 terug op mail van de lbsHerminator wrote:Kijk nog eens goed uw bestelbon na.
Succes
Dan heb je zelf 14 dagen de tijd om hem terug te geven, is de wetgeving van verkoop op afstand, de winkel kan en mag hem daar niet onderuit proberen te wurmen, ook al is hij 'speciaal' besteld.
ok heb gemaild, en retourformulier + tekstje erbij getypt van wat en hoe.
We zullen zien.
in ieder geval de laatste keer dat ik zoiets doe. Had de fiets ergens getest en kadermaat bepaalt, en scheelde via internet me toch 300 euro. Dus waarom niet dacht ik. mja zo zie je maar, valt misschien 1 keer voor, en th-ja bij mij hé
We zullen zien.
in ieder geval de laatste keer dat ik zoiets doe. Had de fiets ergens getest en kadermaat bepaalt, en scheelde via internet me toch 300 euro. Dus waarom niet dacht ik. mja zo zie je maar, valt misschien 1 keer voor, en th-ja bij mij hé
-
cortinovis
- Mountainbiker
Post by cortinovis »
Gaat wel niet hetzelfde zijn. Stickers zitten normaal onder de lak. Lang gaan die zo niet mooi blijven. Ik zou fiets terugsturen.