fiets besteld, maar kader heeft geen merkreclame

Hoe vervang ik versleten remblokken, kan ik mijn voorvork zelf onderhouden, reinigen van de ketting,...
Herminator
Mountainbiker

Post by Herminator »

Kijk nog eens goed uw bestelbon na.
Indien het effectief een ander type fiets is (zoals Sensa zelf al aangeeft) kan je gebruik maken van het teruggaverecht binnen 7 dagen (dit moet je eens opzoeken via google/testaankoop).
De handelaar kan zich er zomaar niet tussenuit murwen.
Succes
Savage c
Mountainbiker

Post by Savage c »

mieltje wrote:
Savage c wrote:reactie dealer:

Geachte heer de Wilde,

Ik heb contact gezocht met de fabrikant en idd is deze serie zonder transfers geleverd.

Op korte termijn zijn die ook niet leverbaar bij hun. En om de fietsen niet nog meer te vertragen zijn de fietsen wel uitgeleverd.

Ik hou de vinger aan de pols en ga kijken of ik iets voor u kan regelen.

Gelukkig rijdt de fiets er niet minder om. Maar ik kan uw teleurstelling wel begrijpen.
Imo een goedkope reactie van je LBS, hij had je op de hoogte moeten brengen dat de fiets niet meer leverbaar was ( want uiteindelijk is het wel zo )
Is het wel een carbon frame dat je gekregen hebt?
ja het frame is het goede, dat wel, en het is carbon, de geometrie is ook ok. echter volledig leeg hé, enkel beneden een sticker van hun winkel (dus wist hij het wel), want voor verzending zetten ze hem gebruiiksklaar
Savage c
Mountainbiker

Post by Savage c »

Herminator wrote:Kijk nog eens goed uw bestelbon na.
Indien het effectief een ander type fiets is (zoals Sensa zelf al aangeeft) kan je gebruik maken van het teruggaverecht binnen 7 dagen (dit moet je eens opzoeken via google/testaankoop).
Succes
op hun site staat bij retour die regel idd, maar exclusief speciaal bestelde fietsen, en deze was speciaal besteld. Maar omdat sensa ze niet meer maakte hebben ze leeg frame gemonteerd, en niemand hield mij ervan op de hoogte of het kon of niet. ik w8 terug op mail van de lbs
mieltje
Mountainbiker

Post by mieltje »

Savage c wrote:
Herminator wrote:Kijk nog eens goed uw bestelbon na.
Succes
op hun site staat bij retour die regel idd, maar exclusief speciaal bestelde fietsen, en deze was speciaal besteld. Maar omdat sensa ze niet meer maakte hebben ze leeg frame gemonteerd, en niemand hield mij ervan op de hoogte of het kon of niet. ik w8 terug op mail van de lbs
Je hebt hem gekocht op afstand ( via webshop )
Dan heb je zelf 14 dagen de tijd om hem terug te geven, is de wetgeving van verkoop op afstand, de winkel kan en mag hem daar niet onderuit proberen te wurmen, ook al is hij 'speciaal' besteld.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

Terugsturen die handel! Of idd een fikse korting vragen, uw lbs zal nogal gelachen hebben :roll:
Savage c
Mountainbiker

Post by Savage c »

ok heb gemaild, en retourformulier + tekstje erbij getypt van wat en hoe.

We zullen zien.

in ieder geval de laatste keer dat ik zoiets doe. Had de fiets ergens getest en kadermaat bepaalt, en scheelde via internet me toch 300 euro. Dus waarom niet dacht ik. mja zo zie je maar, valt misschien 1 keer voor, en th-ja bij mij hé
Savage c
Mountainbiker

Post by Savage c »

ale ze gaan de stickerset opsturen, hij heeft ze bij sensa aangevragd
Tom_xt
Mountainbiker

Post by Tom_xt »

Savage c wrote:ale ze gaan de stickerset opsturen, hij heeft ze bij sensa aangevragd
En zal je ze erop plaatsen?
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Voor mij hoeft er geen merk op te staan.
Nuttig voor de marketing van de fabrikant, maar als klant toch niet zo erg nodig???
Ik prefereer low-profile...
cortinovis
Mountainbiker

Post by cortinovis »

Gaat wel niet hetzelfde zijn. Stickers zitten normaal onder de lak. Lang gaan die zo niet mooi blijven. Ik zou fiets terugsturen.
Post Reply