La Roche

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

bikeverhuur in la roche? tips logies??

ik moet een bikeweekend plannen voor onze vriendengroep en twijfel tussen houffa, spa en la roche :wink:
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

ik ga met ne man en vrouw of 14 in la roche met het pinksterweekend biken. en zit dan in dit huis http://users.skynet.be/laroche/ .
of dat er bikeverhuur is weet ik niet maar veronderstel vanwel...

Ief
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

in de hoofdstraat zit er ene die fietsen verhuurd, was wel gene vette wat er stond vorig jaar....
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

het is niet meteen La Roche maar hier kunt ge toch al wat zekerder zijn dat ge goed en betrouwbaar materiaal gaat gebruiken. is te Beffe op een 13 km van La Roche

http://www.beffelyhills.eu/

MaC'Red 8)
vasquez
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Marathon Carbon + Cube Reaction Custom + Wilier Cento Cunego Edition

Post by vasquez »

Hoe zijn de omstandigheden nu in La Roche?

Ik wil graag van Vrijdag 2 april tot Maandag 5 April gaan biken met groep vrienden in La Roche, ligt er nu niet teveel modder op vaste routes?
Helmut B
Mountainbiker
Location: Cannondale F400 mudbike (2002), Kona Honzo AL/DL (2016)

Post by Helmut B »

Door La Roche passeren ook enkele GR-trajecten. GR 57 en GR 14, indien ik goed geïnformeerd ben.
Iemand al geprobeerd of die te doen zijn met de mtb? Ik zou graag een stukje van GR57 , die loopt tussen La Roche en Houffalize, willen doen.
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

Volgende week een weekje la roche, als ik zo lees zijn de tochten wel leuk en technisch maar niet erg super lang? Er zijn er maar 4 van een goei 20km elk? Klopt dat?
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

Kraura wrote:Volgende week een weekje la roche, als ik zo lees zijn de tochten wel leuk en technisch maar niet erg super lang? Er zijn er maar 4 van een goei 20km elk? Klopt dat?
yep, zelfs eentje van 15 km dacht ik of route 2 , dat is die dat via Cielle naar de top van Haussiere gaat en terug afdalen langs de andere kant, lang eindje off road en de rest on road maar ook bergaf.
In deze zit wel een monsterklim in van +- 33%.

MaC'Red 8)
der quinten
Mountainbiker

Post by der quinten »

vandaag route 1 gedaan.
lag er goed bij, bepijling top.

parcours zelf (buiten de 1e klim) niet speciaal lastig. technisch was deze rit ook niet zo moeilijk, nergens voetje aan de grond moeten zetten of zo.

aber, nadien nog even gaan spelen op de wandelpaden rond la roche, de dunne single tracks die zich overal doorheen slingeren.
deze waren SUPER en veel uitdagender volgens mij.
had ik maar s n local die me de geheime speeltuinen van la roche en omstreken kon laten zien...
er is volgens mij zoveel meer mogelijk dan enkel de uitgestippelde routes!
Chimaera
Mountainbiker

Post by Chimaera »

MaC'Red wrote:
Kraura wrote:Volgende week een weekje la roche, als ik zo lees zijn de tochten wel leuk en technisch maar niet erg super lang? Er zijn er maar 4 van een goei 20km elk? Klopt dat?
yep, zelfs eentje van 15 km dacht ik of route 2 , dat is die dat via Cielle naar de top van Haussiere gaat en terug afdalen langs de andere kant, lang eindje off road en de rest on road maar ook bergaf.
In deze zit wel een monsterklim in van +- 33%.

MaC'Red 8)
Is dat die asfaltklim richting het wildpark ? Deze zomer was ik gaan kamperen in la roche (zonder bike die geraakte nimmeer in den auto) samen met de vriendin en de kleine, op weg naar het wildpark zag ik de routepijlkes hangen. Idd ne monsterklim
Post Reply