alle afstanden van de marathon 75-100-115 km is 8 euro als je voor inschrijft tot en met vandaag of10 euro op zondag. De tourtocht (40-25km) 4 euro en 3 euro met stempelkaart.Kraura wrote:is het Ook 8 euro voor de 75 km?
Leon.
Post by adriescc03 »
Ik zie hier staan met startnummer,isdat alleen voor de tombola of zit er nog zoiets als een tijd registratie aan vast?Gf biker wrote:Uit de toertochten rubriek
leikepej wrote:Waar : Opoeteren - Voetbalterrein Flandria Dorne - Dornernieuwstraat
3680 Opoeteren / Maaseik/ Limburg
Vertrek: 7.30 uur tot 10.30 uur
Afstanden: 25 - 40 - 75- 100 - 115 km
inschrijving: 25-40 km 3 of 4 euro
75 - 10 - 115 km / voorinschrijving op banknr. 979-5431584-74
met naam en adres 8 euro / dag inschrijving 10 euro
borg voor startnummer 5 euro ( terug betaald bij inlevering)
Gratis aandenken
Gratis tombola.
Post by radicalbiker »
Da nummerbord is puur voor de show, er zit absoluut geen tijdsregistratie aan vast. Waarom eigenlijk dat nummerbord is mij een raadsel.adriescc03 wrote:Gf biker wrote:Uit de toertochten rubriek
leikepej wrote:Waar : Opoeteren - Voetbalterrein Flandria Dorne - Dornernieuwstraat
3680 Opoeteren / Maaseik/ Limburg
Vertrek: 7.30 uur tot 10.30 uur
Afstanden: 25 - 40 - 75- 100 - 115 km
inschrijving: 25-40 km 3 of 4 euro
75 - 10 - 115 km / voorinschrijving op banknr. 979-5431584-74
met naam en adres 8 euro / dag inschrijving 10 euro
borg voor startnummer 5 euro ( terug betaald bij inlevering)
Gratis aandenken
Gratis tombola.
Ik zie hier staan met startnummer,isdat alleen voor de tombola of zit er nog zoiets als een tijd registratie aan vast?
Het startnummer is voor ons een kontrole voor wie allemaal de marathon rijdt alsook aan de bevoorradingen, als we dat niet doen kan iederéén zomaar onze marathon komen rijden ingeschreven of niet. Wij hebben nieuwe nummers laten maken en dat is ook niet goedkoop , daarom de borg van 5 euro die je terug krijgt bij inlevering na de tocht, waar je ook een aandenken krijgt. Op deze manier hebben wij kontrole en krijgen wij onze nummers terug en jullie de borg van 5 euro.radicalbiker wrote:Da nummerbord is puur voor de show, er zit absoluut geen tijdsregistratie aan vast. Waarom eigenlijk dat nummerbord is mij een raadsel.adriescc03 wrote:Da nummerbord is puur voor de show, er zit absoluut geen tijdsregistratie aan vast. Waarom eigenlijk dat nummerbord is mij een raadsel.Gf biker wrote:Uit de toertochten rubriek
![]()
Ik zie hier staan met startnummer,isdat alleen voor de tombola of zit er nog zoiets als een tijd registratie aan vast?![]()
Post by Vos in de bossen »