K ben van plan nieuwe pedalen op m'n fiets te steken. Maar heb der geen idee van welke prijs/kwaliteit nu aan te raden zijn. Der is ook zoveel keuze en zoveel verschillende merken die ze aanbieden.
Iemand een idee wat der dees dagen zoal goed is????
THX
[Onderdelen]Nieuwe pedalen?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
SPD
Ik rij sinds enkele maanden met Shimano PD-M520 pedalen. Ik ben er zeer tevreden over, en het is overigens een zeer goed pedaal prijs/kwaliteit vergeleken. De prijs zal ongeveer 36 euro zijn dacht ik en grootste troef is het open ontwerp van het pedaal.
De PD-M515 is zeker ook een goed pedaal, ik heb er nog nooit last mee gehad. Deze zijn iets duurder, een euro of 8, maar is een gesloten pedaal.
En dan zijn er ook nog de duurdere Shimano-pedalen, waar ik zelf geen ervaring mee heb, maar ik twijfel zeker niet aan de kwaliteit ervan. De prijs is dan natuurlijk ook een stukje hoger.
Nog veel fietsgenot met de nieuwe pedalen
Hansje
De PD-M515 is zeker ook een goed pedaal, ik heb er nog nooit last mee gehad. Deze zijn iets duurder, een euro of 8, maar is een gesloten pedaal.
En dan zijn er ook nog de duurdere Shimano-pedalen, waar ik zelf geen ervaring mee heb, maar ik twijfel zeker niet aan de kwaliteit ervan. De prijs is dan natuurlijk ook een stukje hoger.
Nog veel fietsgenot met de nieuwe pedalen
Hansje
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Zelf ben ik een heel tevreden gebruiker van de time attac pedalen.
Zeer goede werking, wel wat aan de zware kant, tenzij je de heel dure neemt, maar dan zou ik ook eens aan de eggbeaters durven denken.
Zeer goede werking, wel wat aan de zware kant, tenzij je de heel dure neemt, maar dan zou ik ook eens aan de eggbeaters durven denken.