ik hoop het ergens ook wel...derstaks was ik aant kijken voor de inschrijvingen van de halve/hele marathon van kasterlee en daar stond te lezen dat ok daar de prijzen verhoogd zijn nav het gebruiken van een chip met hulp van chronorace.Ik dacht dat de organisatie van de hel en de marathon dezelfde waren...dus er is chiphooprun'n biker wrote:Hopelijk voor dat geld dan met chip voor tijdsregistratie tijdens de mtb-proef.
Hel van Kasterlee 2013
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- de vallende mountainbiker
- Mountainbiker
Post by de vallende mountainbiker »
-
susuki
- Mountainbiker
dag beste helgangers in verband met de juiste afstanden,als men volgens het steeds gebruikte recept van 4x lus kasterlee en lichtaart doorgaat word het nu wel 112 km biken.Er is daar namelijk in lichtaart een singletrack van een kleine 2 km bijaangelegd.Heel technich trouwwens ge zult allemaal een half uur mogen bijtellen bij uw streeftijd.
Da laatste was ik nie van plansusuki wrote:dag beste helgangers in verband met de juiste afstanden,als men volgens het steeds gebruikte recept van 4x lus kasterlee en lichtaart doorgaat word het nu wel 112 km biken.Er is daar namelijk in lichtaart een singletrack van een kleine 2 km bijaangelegd.Heel technich trouwwens ge zult allemaal een half uur mogen bijtellen bij uw streeftijd.
-
run'n biker
- Mountainbiker
Post by run'n biker »
Euh, welke spiergroepen gaan er die dag dan wel gebruikt worden?MAD MAX wrote:ME 2 !!!duatterke wrote:Inschrijvingen zijn geopend. Net ingeschreven. We kunnen aan de voorbereiding beginnen.![]()
![]()
![]()
+1
PS: al ingeschreven voor de VAGEVUURDAG ?
Ook nie laten liggen! Kan je ook eens wat andere spiergroepen oefenen
'T is maar, kben nogal verlegen om met sommige spiergroepen uit te pakken
Om een tipke op te lichten: tis eens niet enkel run en bike ...run'n biker wrote:Euh, welke spiergroepen gaan er die dag dan wel gebruikt worden?MAD MAX wrote:ME 2 !!!duatterke wrote:Inschrijvingen zijn geopend. Net ingeschreven. We kunnen aan de voorbereiding beginnen.![]()
![]()
![]()
+1
PS: al ingeschreven voor de VAGEVUURDAG ?
Ook nie laten liggen! Kan je ook eens wat andere spiergroepen oefenen
'T is maar, kben nogal verlegen om met sommige spiergroepen uit te pakken