We zullen in afwachting maar wat gaan fietsen zekerZoals Fun A en B staan de Master 1 uitslagen er ook nog niet op volgens mij...effe afwachten nog
Antwerp MTB Weekend Kessel-Fort 6-7-8 augustus 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
De Janssens
- Mountainbiker
Post by De Janssens »
Ik denk da we kunnen fluiten naar den uitslag. Staat er nog steeds niet op.
Zo komen ze er we wel goedkoop vanaf. Waarschijnlijk niks van prijzengeld uitbetaald (ah nee, niemand blijft uren wachten na de wedstrijd...)
Eens een mailke sturen naar de organisatie want was zeker top 10 bij de fun B.[/code]
Zo komen ze er we wel goedkoop vanaf. Waarschijnlijk niks van prijzengeld uitbetaald (ah nee, niemand blijft uren wachten na de wedstrijd...)
Eens een mailke sturen naar de organisatie want was zeker top 10 bij de fun B.[/code]
De tijden vd elites en beloften kloppen ook niet. Deze hebben immers 8 ronden gereden en ook langer dan 1u30. Chronorace is een schoon ding, maar dit is zeker niet de eerste keer dat er fouten gebeuren en we na een wedstrijd meer dan een uur moeten wachten op de juiste uitslagen. Nu in Kessel was er wel degelijk een uitslag vd elites, beloften en masters 1 na de wedstrijd, maar niet met de rondetijden enzo.
- alainvwbike
- Mountainbiker
Post by alainvwbike »
Ze staan ook nog steeds te noteren bij elke doortocht dus ze kunnen altijd wel een uitslag maken.
Alleen jammer dat er moet betaald worden voor dieje chronorace en er zo vaak problemen mee zijn.
Hoe vaak wisselen die ook van chip!!??En den éne keer aan je vork,dan je enkel en dan aan je nummerbord??
In Kessel zijn er inderdaad blijkbaar problemen geweest met elektriciteit (stroomgroep zonder benzine denk) maar als dat de oorzaak is dat er geen uitslag is na de wedstrijd is dat ook maar een kleine moeite om dat is mee te delen/afroepen.
Alleen jammer dat er moet betaald worden voor dieje chronorace en er zo vaak problemen mee zijn.
Hoe vaak wisselen die ook van chip!!??En den éne keer aan je vork,dan je enkel en dan aan je nummerbord??
In Kessel zijn er inderdaad blijkbaar problemen geweest met elektriciteit (stroomgroep zonder benzine denk) maar als dat de oorzaak is dat er geen uitslag is na de wedstrijd is dat ook maar een kleine moeite om dat is mee te delen/afroepen.
- Wacko007
- Mountainbiker
Allé mannekes, stoppen met zagen... 
Er wás een uitslag en die wás er meteen na de koers. Ik heb m'n prijzengeld kunnen ontvangen.
Dat ik slechts een dik anderhalf uur zou gereden hebben klopt niet, maar de uitslag is dat wel.
Spijtig dat ik geen rondetijden kan analyseren van wat mijn beste koers is van het jaar, maar dat is dan peanuts.
Volgende reactie niet van toepassing op post van dit topic, maar een algemene verzuchting die ik graag eens loslaat;
Ik ben blij dat er nog steeds mensen zijn die zich inzetten om manueel die klassementen op te volgen, terwijl dat in 8/10 van de gevallen een overbodige dagtaak is. Respect voor die mensen en nu krijgen ze terecht de nen
van mij omdat ze dat toch blijven doen. Zonder hen was het helemaal niet meer mogelijk.
Laten we niet vergeten dat die mensen (inschrijving, stewards, klassementen,...) evengoed iets anders kunnen doen van hun zondag. Dan mogen we het allemaal zelf doen. Ik denk dat zij ook veel liever hebben dat ze met 100% voldoening in hun bed kruipen zondagavond.
Slopel,
Julien.
Er wás een uitslag en die wás er meteen na de koers. Ik heb m'n prijzengeld kunnen ontvangen.
Dat ik slechts een dik anderhalf uur zou gereden hebben klopt niet, maar de uitslag is dat wel.
Spijtig dat ik geen rondetijden kan analyseren van wat mijn beste koers is van het jaar, maar dat is dan peanuts.
Volgende reactie niet van toepassing op post van dit topic, maar een algemene verzuchting die ik graag eens loslaat;
Ik ben blij dat er nog steeds mensen zijn die zich inzetten om manueel die klassementen op te volgen, terwijl dat in 8/10 van de gevallen een overbodige dagtaak is. Respect voor die mensen en nu krijgen ze terecht de nen
Laten we niet vergeten dat die mensen (inschrijving, stewards, klassementen,...) evengoed iets anders kunnen doen van hun zondag. Dan mogen we het allemaal zelf doen. Ik denk dat zij ook veel liever hebben dat ze met 100% voldoening in hun bed kruipen zondagavond.
Slopel,
Julien.
ik denk dat er heel wat, van de ongeveer 120 rijders Fun A+B hun uitslag nog niet kennen.
En ik vind het ook hel goed dat er nog mensen zijn die het nog manueel bij houden maar dan zou het gewoon tegek zijn
als we die dan ook ergens konden zien.
Of ten minste ergens een reactie waarom we niks hebben...
En ik vind het ook hel goed dat er nog mensen zijn die het nog manueel bij houden maar dan zou het gewoon tegek zijn
Of ten minste ergens een reactie waarom we niks hebben...
Iedereen heeft zijn prijzengeld gehad enkel van de junioren is er een prijs overgebleven en iederdaad 2 van de 10 prijzen in de FUN BFoemp wrote:Ik denk da we kunnen fluiten naar den uitslag. Staat er nog steeds niet op.
Wacko007 wrote:Allé mannekes, stoppen met zagen...
Ik ben blij dat er nog steeds mensen zijn die zich inzetten om manueel die klassementen op te volgen, terwijl dat in 8/10 van de gevallen een overbodige dagtaak is. Respect voor die mensen en nu krijgen ze terecht de nenvan mij omdat ze dat toch blijven doen. Zonder hen was het helemaal niet meer mogelijk.
Slopel,
Julien.