Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Hemd wrote:Veel mensen kopen dus het 3-pakket waaronder ik ook. Maar velen rijden ook enkel de marathon en de roc zelf en laten die roc noire voor wat het is(rustdag). Waarom niet onder hun inschrijving rijden ? Voor mij geen probleem, ding is natuurlijk dat dat enkel ginder kan geregeld worden.
Als ik 3 personen vind die dat (tegen betaling uiteraard) willen doen zou dat fantastisch zijn. Dit zou wel op voorhand geregeld moeten zijn. Het zou jammer zijn om 2400 km te rijden voor niets...
Stalen Worm
Mountainbiker

Post by Stalen Worm »

mijn zaterdagticket is ook beschikbaar
parcival
Mountainbiker

Post by parcival »

Dat van mij ook...
Hemd
Mountainbiker

Post by Hemd »

Wij zijn zo ongeveer met een groep van meer dan 10 rijders, dus keuze genoeg. Neem binnenkort terug contact op met mij of de hierbovenstaande personen.

Moet ge er wel vrede meenemen dat uw naam niet in het klassement staat uiteraard(maar dan mijn naam). Kunt proberen van ginderterplekke dat te veranderen uiteraard bij de organisatie.
bitez
Mountainbiker

tickets Roc

Post by bitez »

Ben nog steeds op zoek naar tickets voor Roc marathon en Roc d'azur.
Is er iemand die mij kan helpen ?

Thanks
havy weight
Mountainbiker

Post by havy weight »

Fred83 wrote:Heeft er iemand nog tickets voor;

Roc Rouge
Roc Noir
Roc d'azur

Mag eventueel ook roc marathon zijn en andere

thx
Wat doe je dan met het doktersattest? dat je moet afgeven op naam van uzelf en niet overeenstemt met dewelke waarvan je een kaart hebt?
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

proberen niet te vallen :lol:
roger
Mountainbiker

Post by roger »

havy weight wrote:
Fred83 wrote:Heeft er iemand nog tickets voor;

Roc Rouge
Roc Noir
Roc d'azur

Mag eventueel ook roc marathon zijn en andere

thx
Wat doe je dan met het doktersattest? dat je moet afgeven op naam van uzelf en niet overeenstemt met dewelke waarvan je een kaart hebt?
Degene die zen inschrijving aan iemand anders verkoopt moet de organisator verwittigen met vermelding nieuwe eigenaar.Nadien krijg je een bevestiging en ze maken daar geen probleem over.Zou het niet riskeren van op iemands naam te rijden want dan is het goed mogelijk dat de eigenaar voor de kosten van verpleging of overbrenging moet opdraaien.
Peter G
Mountainbiker

Post by Peter G »

Zoek ticket for Roc Marathon, Rando Noir en Roc oftewel een combi ticket.

Wie er te koop heeft DM me, of mail naar peter.geldhof@geldhof-it.be
Gwen
Mountainbiker

Post by Gwen »

roger wrote: Degene die zen inschrijving aan iemand anders verkoopt moet de organisator verwittigen met vermelding nieuwe eigenaar.Nadien krijg je een bevestiging en ze maken daar geen probleem over.Zou het niet riskeren van op iemands naam te rijden want dan is het goed mogelijk dat de eigenaar voor de kosten van verpleging of overbrenging moet opdraaien.
Bij mij doen ze anders wel moeilijk om m'n nummer voor de marathon door te geven. Ik kan door omstandigheden niet gaan en wou m'n startnummer doorgeven aan een maat van mij. Ergens half juni een mail gestuurd om te vragen of ze de naam willen aanpassen. Na een dikke maand kreeg ik antwoord terug van de organisatie, zo'n "copy-past" uit hun klein lettertjes. Kort gezegd, inschrijving is definitief en niet "overdraagbaar" volgens hun uitleg. alstublieft:
Bonjour,

je vous renvoie l'article du règlement en place:

19. GARANTIE ANNULATION
Tout engagement est personnel, ferme et définitif, et ne peut faire l'objet de
remboursement pour quelque motif que ce soit, sauf pour les coureurs ayant souscrit la garantie spécifique "annulation".
Aucun transfert d'inscription n'est autorisé pour quelque motif que ce soit. Toute personne rétrocédant son dossard à une tierce personne, sera reconnue responsable en cas d'accident survenu ou provoqué par cette dernière durant l'épreuve.
L'organisation décline toute responsabilité en cas d'accident face à ce type de situation.

La totalité du règlement est disponible sur le site internet du Roc d'azur: www.rocazur.com

--
Cordialement,
Le service inscription
Post Reply