Antwerp MTB Weekend Kessel-Fort 6-7-8 augustus 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

madskatingcow wrote:Na vorig jaar een keertje te komen kijken (operatie mediale band), er dit jaar eindelijk bij, eerste deelname! :-D

Tussen alle semi- professionals met tentjes, tafels, rollen, spinningfietsen e.d deden wij het met slecths drie tuinstoelen stonden voor vier man :-D Volgende keer misschien toch is aan een tentje en rollen denken. Wij waren met vier, om telkens met 'koude' spieren weer te vertrekken is niet bepaald ideaal, terwijl het toch bijna van vertrek tot de wissel (wij wisselden elke twee rondes) de ganse tijd spurten is.

Zeker tevreden met onze 20e plek 8) :-D

Parcours was zeer leuk : technisch met veel draaien en keren (als toeschouwer heb je geen idee hoeveel gedraaid en gekeerd er moet worden in dat bosje achter de wisselzone).

Wat opviel was de hoge mate van sportiviteit van alle deelnemers, als je riep werd er vlot aan de kant gegaan.

Niet enkel een goede test voor het materiaal, maar ook een goede gelegenheid om je materiaal (en zijn limieten) beter te leren kennen doordat je telkens het zelfde lusje afhaspelt.

Organisatie was perfect, een unieke ervaring die zeker voor herhaling vatbaar was.

Van de dame in het blauw / witte pakje met blonde haren die op het podium mocht, begrijp ik niet goed hoe je na aankomst en het podium de ene na de andere sigaret kon opsteken #-o
8) Cafébazin :drunk:
Kenny_
Mountainbiker

Post by Kenny_ »

nog altijd geen uitslagen op chrono race #-o
LMTB
Mountainbiker

Post by LMTB »

Kenny_ wrote:nog altijd geen uitslagen op chrono race #-o
voor de 6 uur kijk je best op www.kesselfort.be 8)
De Janssens
Mountainbiker

Post by De Janssens »

nog altijd geen uitslagen op chrono race d'oh!
Het duurt idd lang om op "uploaden" te drukken.
nicky
Mountainbiker

Post by nicky »

vind ik ook da het daar lang duurt de zondag heb ik niet op de uitslag gewacht heb wel meer te doen na een koers en dan nu maandagavond nog geen uitslagen
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Die mensen moeten hebben ook nog een job overdag he ... enig geduld mag wel.
Kenny_
Mountainbiker

Post by Kenny_ »

den halve uitslag staat er op. :-?

Ik weet wel dat er zondag op een bepaald moment de stroom is uit gevallen :roll:
Heeft dat er mss iets mee te maken, hopelijk hebben ze den andere helft nog wel, want zonder stroom ook geen diepke als ge over de mat rijdt, he.
KeNgE
Mountainbiker

Foto's op kesselfort.be

Post by KeNgE »

Er staat een uitgebreide fotocollectie op http://www.kesselfort.be van:
  • Kampioenschap Groot Nijlen
    Kids Challenge
    Antwerp 6-Hours & Ladies 3-Hours
    Flanders Cup
alainvwbike
Mountainbiker

Post by alainvwbike »

Kenny_ wrote:den halve uitslag staat er op. :-?

Ik weet wel dat er zondag op een bepaald moment de stroom is uit gevallen :roll:
Heeft dat er mss iets mee te maken, hopelijk hebben ze den andere helft nog wel, want zonder stroom ook geen diepke als ge over de mat rijdt, he.
Verleden week in Eksel heeft de fun ook meer dan uur moeten wachten op uitslag (andere reeksen weet ik ni).
Nu in Kessel weer zelfde liedje!!Ni meer op gewacht.
Nu staat veel online behalve de fun!?

In Duitsland Kellerwald marathon gedaan begin dit jaar,daar kregen wij een bladje met onze uitslag op direct na passeren mat finisch.
Hier werken ze ook met computer maar ...
Tijd dat er wat concurentie komt voor dieje chronorace.
Stephan M
Mountainbiker

uitslagen

Post by Stephan M »

Zoals Fun A en B staan de Master 1 uitslagen er ook nog niet op volgens mij...effe afwachten nog
Post Reply