Cannondale Flash Team Edition / Q-Rings / 88+
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Het werkt allemaal wel hoor, maar beter dan 'gewone' kabels is het zeker niet. Misschien omdat op de Epic nogal veel bochten gemaakt hoeven te worden? Ik gebruik ook Shimano XTR SIS SP41 buitenkabels, niet die Powercordz aanbied. Die zijn trouwens iets dikker dan de SP41's.
- RvBerkel
- Mountainbiker
Powercordz + SP41 moet geen probleem zijn zo fiets ik ook alleen moet je bij Powercordz op letten dat je niet te krap bochten gaat maaken wand dan gaat hij stuk zwaader worden met schakelenmadskatingcow wrote:Het werkt allemaal wel hoor, maar beter dan 'gewone' kabels is het zeker niet. Misschien omdat op de Epic nogal veel bochten gemaakt hoeven te worden? Ik gebruik ook Shimano XTR SIS SP41 buitenkabels, niet die Powercordz aanbied. Die zijn trouwens iets dikker dan de SP41's.
anders moet je bij epic buiten kabel los haalen van frame en stap voor stap vast zetten en tussen door even schakelen zo kan je er achter komen welken bocht er voor zorgt dat hij minder goed schakelt
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Vermoedelijk die onder het frame doorloopt, naar de achterderailleur toe. Maar dat is de enige mogelijke route. 'T was het proberen waard he 
- madskatingcow
- Mountainbiker
Post by madskatingcow »
Magura Storm SL Rotors : 160/140. De Powercordz heb ik er ondertussen afgegooid. Wie ze gratis wil, stuur maar pb.
160mm :

140mm :

160mm :

140mm :

-
C-DALE
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg
K vind de Flash met lefty de mooiste hardtail dat er momenteel voor handen is
Over de Team editie is er qua kleuren goed nagedacht...de details zijn prachtig (witte naven, groen geanodiseerde forkclamps, groene toetsen in de C'dale crank, groene belettering op de Schwalbe FF, ...)
Mocht Cannondale meer keuze in kleuren van High Mod framesets hebben of met een kleurenkaart werken, reed ik nu ook rond met een Flash (ben jammer genoeg niet aan groen
)
Is idd prijzig, maar voor kwaliteit en dit (licht) gewicht betaal je + is wedstrijdmateriaal.
Over de Team editie is er qua kleuren goed nagedacht...de details zijn prachtig (witte naven, groen geanodiseerde forkclamps, groene toetsen in de C'dale crank, groene belettering op de Schwalbe FF, ...)
Mocht Cannondale meer keuze in kleuren van High Mod framesets hebben of met een kleurenkaart werken, reed ik nu ook rond met een Flash (ben jammer genoeg niet aan groen
Is idd prijzig, maar voor kwaliteit en dit (licht) gewicht betaal je + is wedstrijdmateriaal.