Zo 08/08/2010 Lille

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Jakkie
Mountainbiker

Post by Jakkie »

Ja, voor de organisatie... een dikke pluim.
van de voormiddag genoten!

Goede pijlen en dito bevoorrading.

De fotograaf heeft er voor gezorgd dat we thuis nog eens extra kunnen nagenieten van de inspanning. Bedankt!

Jan en Lieve
www.herrygers.be
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

ben gisteren ook af komen zakken naar lille. was aan het twijfelen tussen deze en die van diest. uiteindelijk voor deze gekozen vanwege de mogenlijkheid om een grotere afstand te kunnen rijden. en dat kon want ik moest weer alleen gaan. Mijn maat had weer last van het ontbreken van karakter. dat spreekwoord van s'avonds een vent dat kan hij niet af-/waarmaken.... maar ja dan maar alleen. en het was ook erg alleen. bijna de hele tocht niemand gezien.
qua organisatie had de tocht alles in zich om de perfecte tocht te zijn:
goede pijlen, noodnummer, zoneaanduiding, goede rustposten, bewaakte stalling, de fiets werd voor je afgespoten, signaalgevers, goede pijlen ernaartoe, goede parking, goed weer(tijdens een flinke bui reed ik net onder de bomen). Maar vond het parcours niet zo. als veel mensen het een snele tocht vinden dan vind ik het meestal saai en vandaag ook weer. ik houd van technische stukken en die zaten er een paar in maar naar mijn goesting veel te weinig. maar dat zal ook wel inherent zijn aan de streek en de permissie
Het eerste uur ging het me ook niet zo lekker. Maar na de 2e rustpost ging het een "stuk" beter was wel blij dat ik er was, vooral die laatste saaie km over die brede dreef duurden me erg lang.
maar al met al de km's weer in de benen. Al met al niet zo lekker gereden 60 km 22 gem de volgende keer beter.
broecki
Mountainbiker

Post by broecki »

Jef Dries wrote:Hey,
leuk ja, vrij veel beton en zandwegen (al kan da ni anders in deze regio) maar doordat de afstand ondertussen 80km is geworden goe aan mijn trekken gekomen :-D . Er zaten toch genoeg mooie single tracks tussen ook! Wederom 3u20 plezier gehad :-)

En't weer was toch beter dan vorig jaar!!

Mijne maat is gevallen vlak voor derde bevoorrading maar daar is genne ambulance voor moeten komen. Wa stijf en zeer de komende dagen maar tegen komend weekend is da wel terug in orde hopelijk...?

Op dat stuk had misschien wel een bordje van gevaar mogen staan omdat de weg daar wel slecht werd net na een bochtje. En als ge daar rond de 30 per uur aan komt, ja, ...
Maar da's dan ook het enige minpunt; voor de rest echt DIK in orde!!!!!
Dat was ik dus, gn ambulance nodig gehad. Sinds zondag is het been, dat de slag heeft opgevangen, alleen maar dikker geworden. Maandag was het been vanaf de enkel tot aan de knie gezwollen en wandelen was een probleem. Deze morgend kwamen dan de eerste gele plekken te voorschijn. Ik zal maar ijs blijven leggen en tegen zondag 7u ben ik weer paraat. Het croske vandaag bij ATBkempen.be laat ik maar schieten ;-).
Oja de 80km toch uitgereden en op laatste nog wa doorgereden zodat ik net 24 gem overhield :-).
Post Reply