Voorbereiding was ni optimaal denk ik
Vrijdagavond blijven plakken aan het plaatselijke Lindebier op ne nightride in Vlezenbeek
Ook de processie van de 3 tafels gedaan om dan uiteindelijk de rekeninguitreksels uit te pluizen met 'madame en vert'.
Had betaald op 30/07, dus een update van de betalingen op de inschrijvingslijsten moet dan toch wel kunnen daags voor de wedstrijd.
Als het klopt dat chronorace een groot deel van de inschrijving nodig heeft voor hun diensten, dan mag dit toch wel beter geregeld zijn.
Voor de rest, heel gemoedelijke organisatie, grote parking, niet de grote massa zoals RDHF, dus in alle rust mij helemaal achteraan het startveld gezet.
Het startschot werd gegeven en rustig aangesloten, toen werd ik zelfs nog aangemoedigd door ne supporter
Eerste deel niet overdreven zwaar, na een tijd net zoals zovelen last met de ketting, twee keer verkeerd gereden door slechte zichtbaarheid van de kalk maar dat hoort er ook bij zeker.
Voordeel als je bij de laatsten vertrekt is dat je niet voorbijgestoken wordt
Rustig de tijd genomen op de bevoorradingen, enkel tussen 50 en 70 een klein dipje gehad, en in de laatste 20km nog 2 stevige regenbuien, maar het was allemaal minder erg dan verwacht. Na de splitsing 60/90 werd het wel heel rustig op het parcours en dus rustig mijn eigen tempo gereden tot aan het eindpunt, met enkele mooie stukken in de laatste 3km.
Het zal zo rond 10 voor 4 geweest zijn dat ik aangekomen ben, zonder echt doodop te zijn, dus opdracht volbracht zeker