Bataille Des Ardennes

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

het was ne echte bataille, de eerste 50 km liepen vlot maar aan de 3de bevoorrading begon het te gieten en werden de afdaligen beekjes. het heeft wel iets maar toch liever droog. heb even aan opgegeven gedacht maar er door gekomen en toch 80 km vlot uitgereden.
de sfeer was goed onder de bikers, heel anders dan bij TT's zo moet het!
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Ne Nollander met een Eddy erck shirt aan, da's echt cool jah, mooie fiets ook!!!

Die "beekjes" reden nog het best= minste weerstand ipv het pad....
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

El Perro Diablo wrote: Die "beekjes" reden nog het best= minste weerstand ipv het pad....
Klopt, maar als ge zoals ik geen kloten meer door je bril ziet, dan ligt de snelheid die je daar kan halen toch een stuk lager. Het was meer gokken, en dan kies ik toch om tegen lage snelheid over kop te gaan.
Rode Kogel
Mountainbiker

Post by Rode Kogel »

BERLINDE ingehaald daar mijn maat Guido te snel was voor mij :-)
en haar dan meegenomen in mijn wiel. Was wel meer modder dan ik had verwacht :lol: en na twintig km was mijn achterste schijfrem 'op'. Wel nog leuke stukje aan die boer de afdaling tegen de beek. Fun. Laatste uur nog wat verfrissende 'regen' ontvangen van bovenuit waardoor het gezichtsveld heel beperkt was :(
Was wel leuke sfeer. Nadien bleek dat Berlinde de eerste vrouw was in de uitslag =D> =D> =D> en op het podium haar prijs mocht gaan ontvangen voor haar mooie prestatie.
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

ik ben tegen hoge snelheid over de kop gegaan, in een afdaling dichtbij de grote baan naar Aywaille. Vorig jaar ribben geraakt, deze keer...niks [-o<

enooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmmmm veel geluk gehad. Die twee achtergeveerde Walen die ik binnen een paar sec. wou inhalen, waren nog harder verschoten dan ikzelf (ik was zelf nog niet bekomen)

Voorwiel vast in de kiezels en verticaal overkop als een Chinese topturner. Mijn zij gebruikt als buffer, een beetje overstuur en pas bij de volgende echte grotere afdalingen in die modderstroompjes, toen het keihard begon te regenen toch een beetje een schrik gepakt.

Voor de rest: toch vrij zware editie denk ik en ik ben content over mijn uitslag (zelf eens een scratchke gemaakt, dan 130 op 311: voor mijn doen is dat goed, want chrono's van 1500 hm gingen altijd vlot, maar ging het > 2000 zakte ik op het einde helemaal weg: nu hou ik al wat langer stand..alllez als ik er niet ga bijliggen :wink: )
wo
Mountainbiker

Post by wo »

waar kan je een uitslag vinden ?
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

staat nog ni op de site denk ik. ze zeiden in de loop van de week ... http://users.skynet.be/vttrooz/
ben is benieuwd, maar zal wel bij de laatste zijn vrees ik na platte band en lang wachten aan 3de bevoorrading. was al blij dat ik het gehaald heb!
de laatste hebben we zien rijden die man rijdt al 7 jaar mee en elk jaar de laatste, gaat op bijna elke klim tevoet :-D toch karakter om 8uren of zo onderweg te zijn 8)
Docteur Dérailleur
Mountainbiker

Post by Docteur Dérailleur »

oei, dan heb ik ergens verkeerd gezien...
delphinos
Mountainbiker

Bataille des ardennes uitslagen

Post by delphinos »

De uitslagen staan ondertussen al online

http://users.skynet.be/vttrooz/edition_2010.htm

Mooie chrono en super organisatie !!!

:-D
Kapelaan Hamman
Mountainbiker

Post by Kapelaan Hamman »

Ik sta geklasseerd tussenin de seniors, desondanks ik master ben.
Post Reply