zo 15-08-2010 oeter marathon

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

Ik zal met hem er dees week naartoe rijden,anders vindt hij het nooit.Kunnen ze hem als vermist opgeven.Image
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Beste bikers morgen gaan we wederom de 75 km. rijden met de nieuwe lus naar As, met onze garmin als begeleider om de juiste afstanden te kunnen vastleggen. Na de verkenning van zondag ben ik optimistisch wat betreft de nieuwe lus en de variatie in ons parcour, hopelijk zullen jullie dat hetzelfde ervaren zondag.

Leon
Nismo1980
Mountainbiker

Post by Nismo1980 »

Leon, bedraagt de inschrijving ongeacht de afstand 8€ vvi of 10€ aan de kassa? Ik denk persoonlijk dat dit voor de rijders die onder de 75km zullen biken niet eerlijk is, daar zij ook een bevoorrading minder hebben? Als ik verkeerd ben geen probleem hoor, is een vastelling die ik net doe.
Voor de rest proficiat alvast met het intiatief, en zeker ook veel begrip daar men strenger en strenger wordt naar het geven van toelatingen om ergens te mtb'en.
Erik.B
Mountainbiker

Post by Erik.B »

Het adres even voor de duidelijkheid:
Dornernieuwstraat staat op p2 van dit topic en in TT topic
of Dornerstationstraat staat op de kalender van mountainbike.be of
Dornerstadionstraat :roll: zoals vermeld op sport.be
is wel allemaal in de buurt maar toch wat duidelijkheid gevraagd.
Misschien in het begin van dit topic vermelden
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Het is lekker rijden, en als het nog wat regent tegen zondag, is het nog beter, dan is het zand vaster...straks ga ik even de terril bekijken.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Spookvanhetbos wrote:Het is lekker rijden, en als het nog wat regent tegen zondag, is het nog beter, dan is het zand vaster...straks ga ik even de terril bekijken.
Grond van de terril analyseren en dan zeggen welke band het beste is ?
Nuja ik denk dat jij al ongeveer alle banden hebt gehad :lol:
Behalve schwalbe, zoiets heb je van mij nooit gehad, dat kan ik je niet aandoen :-)
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

2 paar banden meenemen: een paar Hutchinsons python voor de terril (indien droog is) , en dikke Continentale MK 2,4 voor in het bos..
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Spookvanhetbos wrote:2 paar banden meenemen: een paar Hutchinsons python voor de terril (indien droog is) , en dikke Continentale MK 2,4 voor in het bos..
De terril zit er niet in #-o
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Nismo1980 wrote:Leon, bedraagt de inschrijving ongeacht de afstand 8€ vvi of 10€ aan de kassa? Ik denk persoonlijk dat dit voor de rijders die onder de 75km zullen biken niet eerlijk is, daar zij ook een bevoorrading minder hebben? Als ik verkeerd ben geen probleem hoor, is een vastelling die ik net doe.
Voor de rest proficiat alvast met het intiatief, en zeker ook veel begrip daar men strenger en strenger wordt naar het geven van toelatingen om ergens te mtb'en.
Beste Nismo, alleen de deelnemers aan de marathon betalen 8 euro bij vvi. of 10 aan de kassa, de deelnemer aan de gewone toertocht(40-25 km) betalen 3 of 4 euro.

Groetjes Leon
Last edited by leikepej on Tue 10 Aug 2010 21:15, edited 1 time in total.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Erik.B wrote:Het adres even voor de duidelijkheid:
Dornernieuwstraat staat op p2 van dit topic en in TT topic
of Dornerstationstraat staat op de kalender van mountainbike.be of
Dornerstadionstraat :roll: zoals vermeld op sport.be
is wel allemaal in de buurt maar toch wat duidelijkheid gevraagd.
Misschien in het begin van dit topic vermelden
Het is Dornerstadionstraat beste bikers ,sorry voor de vergissing maar het ligt allemaal op ca. 100 meter van de inschrijving.
Leon.
Post Reply