Is er bij de bevoorradingsposten mogelijkheid om je drinkebus bij te vullen? Ik bedoel dus niet door middel van een bekertje heel voorzichtig in mijn drinkebus te gieten (want dan ben ik uren bezig). Maar een reservoir met tap of kraantje ofzo?
Houffamarathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Misschien een heel domme vraag
maar sinds het de eerste keer is dat ik aan iets dergelijks meedoe....
Is er bij de bevoorradingsposten mogelijkheid om je drinkebus bij te vullen? Ik bedoel dus niet door middel van een bekertje heel voorzichtig in mijn drinkebus te gieten (want dan ben ik uren bezig). Maar een reservoir met tap of kraantje ofzo?
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
bevoorradingen waren vorig jaar zeker in orde, drinkbussen bijvullen geen probleem (water of sportdrank), verschillende koeken, fruit en ik dacht zelfs pannekoeken mor da kan ook ergens anders geweest zijn 
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
als je daar elk jaar al bent geweest moet je da toch weten hé mac red
Btw gij hebt nog bij ons gezeten vorig jaar aan de kerk, ik heb daar samen gereden mee dieje maat van u mc anttony geloof ik of zoiet
Btw gij hebt nog bij ons gezeten vorig jaar aan de kerk, ik heb daar samen gereden mee dieje maat van u mc anttony geloof ik of zoiet
- MaC'Red
- Mountainbiker
Das waar ja, het is de 4de keer dat ik em nu ga rijden en 3de keer de 75 met Anthony aan mijn zij ( of in mijn wiel mss ).jakke-pompier wrote:als je daar elk jaar al bent geweest moet je da toch weten hé mac red
Tja ik heb elk jaar al de camel mee gepakt omdat ge daar al iets in kwijt kan van reparatie materiaal wat tot heden niet nodig was.
MaC'Red
Ik vind een Camelbak toch een voorwaarde om zo'n marathon te overleven.
Bij warm weer drink ik anders veel te weinig, en met een Camelbak kan je zelfs tijdens het klimmen een slok nemen.
Vroeger kwam ik elke keer uitgedroogd aan de finish, nu verplicht ik mezelf om om de 5 minuten een slok of twee te drinken.
Vorig jaar zat ik denk ik toch aan een liter per uur, dat kan m'n drinkbus niet trekken
.
'k Heb wel een drinkbus ook mee, gevuld met energiedrank.
Bij warm weer drink ik anders veel te weinig, en met een Camelbak kan je zelfs tijdens het klimmen een slok nemen.
Vroeger kwam ik elke keer uitgedroogd aan de finish, nu verplicht ik mezelf om om de 5 minuten een slok of twee te drinken.
Vorig jaar zat ik denk ik toch aan een liter per uur, dat kan m'n drinkbus niet trekken
- MaC'Red
- Mountainbiker
en wat in de camel dan ?? gewoon water !!El Baelos wrote:Ik vind een Camelbak toch een voorwaarde om zo'n marathon te overleven.
Vorig jaar zat ik denk ik toch aan een liter per uur, dat kan m'n drinkbus niet trekken.
Ik breng em wel mee hoor naar de d'Ardennen en we zien wel wat ik ga doen.
MaC'Red