Zo 08/08/2010 Lille

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Droopy
Mountainbiker

Zo 08/08/2010 Lille

Post by Droopy »

Den jjag
Mountainbiker

TT Lille

Post by Den jjag »

Paraat voor de 80 km.
De nieuwe stukken van de blauwe en rode lus van de Haarlebeekroute zijn er toch ook bij he?
Zo dat die eens goed kunnen ingereden worden.
Tot zondag!

Grtz Guido.
vliegende biker
Mountainbiker

Post by vliegende biker »

Hallo,

En ook niet te vergeten er is naast de verschillende MTB afstanden ook
een afgepijlde wegrit van 80 km voorzien. Door de Noorderkempen, richting Nederland. Volgens laatste informatie heel mooi parcours.
Dit is voor de eerste maal. We hopen dat hiervoor ook voldoende belangstelling is.

Sportieve groeten van de
vliegende biker
lucvandeuren
Mountainbiker

Post by lucvandeuren »

"mtb goe bezig" uit Arendonk komt af met een man of zeven !
Tot morgen
Let's bike

Zo 03/10/10 toertocht in Arendonk. Nieuw parcour !! Be there
Free-Biker
Mountainbiker

Post by Free-Biker »

free-bikers zullen er ook zijn , met de vélo van't Witgoor
Dippe
Mountainbiker

Post by Dippe »

Ook 'Liever Bergaf' van Wechel komen de buren van Lille steunen, ook in de kantine ! :-D
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

En, heeft het daar ook ferm geregend?
Ligt het parcours er niet te nat bij?
Diesel GT
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash F1 / RZ One Twenty 1 / Caffeinne f2 29er

Post by Diesel GT »

Zo dat zit er ook weer op. Vooraf wist ik nog niet wat ik zou doen maar het is uiteindelijk toch de 80km geworden. Tegen verwachting in was het pacrours mooi droog. Herkende wel wat stukken van andere toertochten, maar dat mocht de pret niet drukken. Pijltjes hingen goed =D> , bevoorrading was prima =D> , het weer werkte mee ik heb me wel vermaakt :-D .
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Fijne toertocht gereden. Alles lag er perfect bij. Duidelijk aangegeven. gekozen voor de 60km en dat klopte helemaal. niet te veel niet te weinig. Alleen de laatste zandstrook van 4 km op het einde begon redelijk aan mijn oud taai lichaam te knagen. Maar goed daar doen we het voor. Lekker droog gebleven. Geen spatje regen. Dat er stukken tussen zitten van andere toertochten, tja dat kan bijna niet anders als je de populariteit bekijkt van het fietsen in deze streek. Ieder omliggend dorp organiseert wel een toertocht maar nogmaals, dat mag de pret niet drukken.

Organisatie van Wiekevorst waar ik gisteren heb gereden moet hier maar eens komen kijken hoe dat het wel kan. Ik baal daar nog steeds van, van die waardeloze tocht en verzorging, maar dit heeft weer veel goed gemaakt. en oke, ik ben het eens dat men afhankelijk is van wat de streek te bieden heeft maar wat daar was uitgezet mag de noemer vtt niet dragen.Verder wil ik hierover geen letter meer vuil maken.

Complimenten aan de mannen van Lille.

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> :bounce: :bounce:
Jokke84
Mountainbiker

Post by Jokke84 »

Het was inderdaad een tof en snel parcours. Af en toe wa mul zand en heerlijke single tracks. Heb wel de 60 maar gedaan. Was goed georganiseerd en alles goed aangegeven kwa pijltjes en en boomstronken, wortels.
Ik zou zeggen doe zo voort!

PS : Waar kunnen wij de getrokken foto's bekijken?
Post Reply