Zo 05/09/2010 Sint-Job-In'T-Goor / Brecht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stresskip
Mountainbiker

Zo 5/09/2010 St Job in 't Goor

Post by stresskip »

School Kristus Koning Brecht St Job in 't Goor Bethanienlei 6- van 8 tot 11 u. Volwassene 3 € jongere onder 15 j. 1€
28 of 45 km.-bevoorrading-pechdienst-afspuiten fietsen-douches dames en heren-fietsbewaking-bikecafé Inl. : 0497/ 204 254 marcelquirynen@hotmail.com
T.v.v. de werking van leerlingen met leermoeilijkheden
cheeseman
Mountainbiker

Post by cheeseman »

WBC Wijnegem zal zoals alle jaren ( dan wel op vrijdagavond nightride ) met een delegatie afkomen
Altijd een leuk tochtje ! =D>
Als we op zulke manier ons goe hartje kunnen laten zien gaan wij wbc'ers da ni nalaten
:lol:
tot dan :bounce:
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

cheeseman wrote:WBC Wijnegem zal zoals alle jaren ( dan wel op vrijdagavond nightride ) met een delegatie afkomen
Wil dat zeggen dat er dit jaar geen vrijdagavondtocht georganiseerd wordt ?
Vond ik nochtans altijd de moeite om te komen rijden...
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

De vrijdagavondtocht was voor de deelnemers best leuk maar de organisatoren geven allemeel les in deze school en daar het de vrijdag een ganse lesdag is was het praktisch niet haalbaar om de nodige voorbereidingen te treffen. Natuurlijk mikken we ook op een breder publiek op zondagvoormiddag.De afstanden zijn uitgebreid en we gaan weer ons best doen om de deelnemers in de watten te leggen.
Morgen donderdag 12/08 toerverkenning door de parcourbouwers
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

vandaag gehaald : sportdrank,peperkoek,hotelcake.
vandaag besteld :bananen en ananassen.

Dit alles voor +/- 500 deelnemers en dat mag allemaal op.

Voor meer info : stuur je mailadres naar marcelquirynen@hotmail.com en ik stuur je in bijlage een infoflyer toe
Winno
Mountainbiker

Post by Winno »

Spijtig dat het op die zondag valt :-? Maar ik begrijp het wel.
Al jaren de vrijdagavondtocht gereden en vond het altijd leuk om het weekend in te zetten. Zeerl leuke Singletracks en een goede bevoorrading! Zeker de moeite!
Helaas het voor mij een thuismatch zou zijn gan ik toch de beentjes uitproberen in de marathon van de Demervallei.
Succes.
Estivie
Mountainbiker

Post by Estivie »

Staat ook in mijn agenda!! Voor komende zondag nog iets zoeken, anders word het mijn eerst toerrit van het najaar!
riekes
Mountainbiker

Post by riekes »

naar welke richting gaat het?
hoe ligt het parcoer erbij,[/b]
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

Na de regen van de laatste dagen ligt het parkoer,dat anders los en zanderig is ,nu redelijk vast. Het bolt dan ook wat beter .

Volgende maandag terug parkoercontrole. En laat nu de regen maar achterwege.

We gaan eerst door het bosrijke privédomein van de school waar de leerlingen vorig schooljaar reeds een paar single tracks hebben mogen trekken en we gaan in het domein ook een paar uitdagingen aan.Eens buiten het domein (na goed 5 km ) gaat het richting vaart en helemaal binnendoor ( single tracs ) naar domein De Merel. Van daaruit terug over de vaart en dan duiken we 3- boomkesberg in ( een pareltje om te biken )
Daarna enkele dreven van domein Trappisten en de korte toer gaat dan via Brechtse heide terug naar school. Die hebben ook nog een mooi eindstukje.De grote toer gaat over de Bethanienlei richting anti-tank
en verder naar zonne bos om zo terug naar de school te komen.
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

Hier nog wat sfeerbeelden van 2009

ga naar : www.busokristuskoning.be en ga verder naar activiteiten (419 foto's)
Post Reply