omgeving Sint-Truiden

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Post Reply
werner
Mountainbiker

Post by werner »

Justin wrote:@Werner: ligt er al iets vast voor vandaag of morgen (of de rest van de week) ?
Morgen ben ik van plan om na het werk Borgloon en omstreken te gaan verkennen, nieuwe routes ontdekken =D> Ik hoop te kunnen vertrekken tussen 17u00 en 17u30...
En waarschijnlijk (is nog niet zeker) wou ik vrijdagvoormiddag ook nog gaan biken maar waar weet ik nog niet... Alle voorstellen zijn welkom.
Indien gsm nummer gewenst, just pm :wink:

W.
Justin
Mountainbiker
Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004

Post by Justin »

werner wrote: ...Morgen ben ik van plan om na het werk Borgloon en omstreken te gaan verkennen, nieuwe routes ontdekken =D> Ik hoop te kunnen vertrekken tussen 17u00 en 17u30...
Blijkbaar het weerbericht nog niet gezien... :wink:
Wel 29°, maar veel regen met kans op onweer.
Allé, dat zeiden ze deze middag om 13.30 uur toch op tv.
werner
Mountainbiker

Post by werner »

Justin wrote:
werner wrote: ...Morgen ben ik van plan om na het werk Borgloon en omstreken te gaan verkennen, nieuwe routes ontdekken =D> Ik hoop te kunnen vertrekken tussen 17u00 en 17u30...
Blijkbaar het weerbericht nog niet gezien... :wink:
Wel 29°, maar veel regen met kans op onweer.
Allé, dat zeiden ze deze middag om 13.30 uur toch op tv.
Nope niet gezien, maar ik geloof ze niet altijd :D
En anders zal het voor vrijdag zijn...

W.
Steven®
Mountainbiker

Post by Steven® »

Joop allemaal!

Ben net trug van bike vakantie in Oostenrijk! Twas echt de moeite, zeer schoon tochten gedaan! Ik zie nu pas dat julie vanavond wouden gaan, anders was ik mss mee geweest! Als ge nog ens iets afspreekt wil ik wel mee als ik kan! Want moet nog al redelijk veel gaan werken dees week! Vrijdag door de dag is voorlopig de enigste dag dat ik kan!

Greetings, Steven!
fennek
Mountainbiker

Post by fennek »

Ben ook van omgeving Sint-Truiden, Landen (Attenhoven om héél precies te zijn).

Weet iemand goede off-road baantjes (of misschien parcours, ijdele hoop zeker? :roll: ) in de streek?

Volgende week heb ik verlof en dan ga ik in elk geval Wellen en Tielt-Winge eens uitproberen. Voor Wellen ga ik al fietsend naar daar, Tielt-Winge zal het fietsenrek worden.
werner
Mountainbiker

Post by werner »

Ben vanavond ook nie geweest (weer en nog wat werk :( ) Maar vrijdag ben ik van plan om in de voormiddag (lees vroege) te gaan biken...

W.
werner
Mountainbiker

Post by werner »

Den vrijdag ga ik biken. Normaal gezien gaan steven en stijn ook terug mee. We vertrekken om 9 uur aan de sporthal in Borgloon. Misschien dat we dan de roadbook van in de o2bikers van vorige maand gaan doen...
en anders gaan we de omgeving verkennen.

W.
Justin
Mountainbiker

Post by Justin »

werner wrote:...We vertrekken om 9 uur aan de sporthal in Borgloon. Misschien dat we dan de roadbook van in de o2bikers van vorige maand gaan doen...
W.
Bedoel je de sporthal in Borgloon zelf, of de sporthal langs de Sint-Truidersteenweg (Hoepertingen) ?
ElStinho
Mountainbiker

Post by ElStinho »

werner wrote:Den vrijdag ga ik biken. Normaal gezien gaan steven en stijn ook terug mee. We vertrekken om 9 uur aan de sporthal in Borgloon. Misschien dat we dan de roadbook van in de o2bikers van vorige maand gaan doen...
en anders gaan we de omgeving verkennen.

W.
Indien ik tegen vrijdag een nieuwe achterderailleur heb, ga ik mee. Dinsdag is Janssen terug uit verlof en ga ik de bike binnendoen.

Grtz
Justin
Mountainbiker

Post by Justin »

ElStinho wrote:...Indien ik tegen vrijdag een nieuwe achterderailleur heb, ga ik mee.Grtz
Wat scheelde er met je derailleur ?
Valt toch nog onder garantie zeker ?
Post Reply