hoop dat het vandaag en komende nacht nie te veel water uit de lucht gaat vallen
chouffe marathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
idem dito, maar dan de cheapere continental variant...brecht wrote:ben ook wa aant twijfelen, waimes hebbek gereden op NN van voor en RR vanachter denk van mss zelfde te steken.
Morgen ook vroeg uit de veren :p
Kwa adres voor de gps, gewoon achouffe centrum en van daar goede wegbewijzering of iemand concreet adres?
Bedankt
- duc'y
- Mountainbiker
Re: Bandjes
ik heb mijn corba's eraf gezwierd en zowel vooraan als achteraan NN erop gelegdSigner wrote:Welke bandjes leggen jullie op het fietsje??![]()
Waimes gereden met NN en nu liggen der RR op en ben nog een beetje aan het twijfelen heee![]()
![]()
![]()
![]()
Grtz
Vanochtend al vertrokken vanuit Rotterdam. Vandaag heb ik route 3 in Houffalize gereden en geen spetter modder op m'n kleding en fiets! Afwachten wat het vannacht wordt...
Ik ben nog even in Achouffe gaan kijken en ook mijn navigatie kende de straat niet. Maar het kan niet missen. Vanuit Houffalize staat al aangegeven waar het parkeren voor de VTT is
Ik ben nog even in Achouffe gaan kijken en ook mijn navigatie kende de straat niet. Maar het kan niet missen. Vanuit Houffalize staat al aangegeven waar het parkeren voor de VTT is
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
Alé, best dat zot zijn geen zeer doet. We gaan er een lap op geven zie!
- Herder Firmie
- Mountainbiker
Post by Herder Firmie »
Misschien vanavond al op www.chronorace.beGertje666 wrote:Iemand een gedacht waar ik de uitslag kan terug vinden?
- Claudia C.
- Mountainbiker
Post by Claudia C. »
Hoe vonden jullie de organisatie ?
Ik vond de omloop zeer slecht aangegeven, zijn er trouwens ook veel verkeerd gereden.
En ik vind ook dat je voor 25 € inschrijving wel iets meer als een stomme fles bier mag krijgen !!
Ik vond de omloop zeer slecht aangegeven, zijn er trouwens ook veel verkeerd gereden.
En ik vind ook dat je voor 25 € inschrijving wel iets meer als een stomme fles bier mag krijgen !!