Raid des Sources Chimay 8-8-2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Hey Sammy ,succes met de revalidatie na uw val.uncle sam wrote:Ik ben jaloers![]()
Been/knie zit nog altijd dik gezwollen en de hechtingen moeten er nog 4d in, na mijn stunt in Profondeville.
Kijk nu radeloos neer op mijn velo.... ocharme.
Veel succes voor jullie, toppertje !!
Zit ook thuis maar door werkongeval op nen bouw.
Vinger geplet tussen betonnen gewelfsels. Bartsje in topje van vinger en lelijke pletwonde. Bij mij spreken ze van 4 weken voot te beginnen
Had hier anders ook gestart.
Aan allen die kunnen rijden, succes !!
- Feysie
- Mountainbiker
Ik moet daar mijn hoofd niet over breken, 'k heb enkel mijn (zelfs al wat versleten) zomerbandjes. Als het wat rustiger aan moet voor de veiligheid, dan is dat maar zo... Ambities zijn dan ook zeer beperkt. 't Is de eerste chrono ooit en ik wil ook niet compleet choco zijn na 50 van de 100 km.G-love wrote:zou ik nog andere banden steken?Feysie wrote:Verdomme, zware regenbuien vannacht.![]()
buienradar vermeld toch nie veel regen ginder in de buurt.
Hier heeft het gans de namiddag gegoten, iemand een update over de toestand ginder?
Ik zie er wel ferm naar uit!
Vanmiddag is er een biker van BMB.be die in de streek woont een terreinverkenning gaan doen. Kurkdroog , persoonlijk vind hij dat het terrein wat druppels kan gebruikenG-love wrote:zou ik nog andere banden steken?Feysie wrote:Verdomme, zware regenbuien vannacht.![]()
Hier heeft het gans de namiddag gegoten, iemand een update over de toestand ginder?
heb toch alles laten liggen. ik ga vertrekken.nat180 wrote:Vanmiddag is er een biker van BMB.be die in de streek woont een terreinverkenning gaan doen. Kurkdroog , persoonlijk vind hij dat het terrein wat druppels kan gebruikenG-love wrote:zou ik nog andere banden steken?Feysie wrote:Verdomme, zware regenbuien vannacht.![]()
thanks!
- Tabula Rasa
- Mountainbiker
- Jempy One
- Mountainbiker
- Location: genius 20, specialized epic comp '08, Cube Agree, Trek 4000
Wat een rit vandaag!! Bijna constant in het bos en met prachtige singletracks. Enig minpuntje was het weer vandaag... die maakten, voor mij althans, bepaalde hellingen toch iets te moeilijk. Voor het overige goede ravito's en een perfecte bepijling. Volgend jaar doe ik terug de 100 maar dan hopelijk met wat zon erbij.