ik rij morgen mee met mijn mtb
fietsdodentocht 2010
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
ik heb die al 3x uitgereden
is best OK maar verwacht er ook niet teveel van..
5€ inschrijving ..
na +/- 60km komt er een "berg" en daar vallen ( soms letterlijk) de meeste van hunne fiets...
persoonlijk vindt ik er geen uitdaging meer in ik ga dan liever een 100km training rijden op mezelf
VOORDEEL: als je uit die buurt bent leer je een traject kennen dat je nadien nog kan rijden als trainingen
NADEEL: weinig parkings tenzij je wat verder wil staan, veel deelnemers reeds om 7u wat in het begin voor massahysterie zorgt..
meer info: www.fietsdodentocht.be
is best OK maar verwacht er ook niet teveel van..
5€ inschrijving ..
na +/- 60km komt er een "berg" en daar vallen ( soms letterlijk) de meeste van hunne fiets...
persoonlijk vindt ik er geen uitdaging meer in ik ga dan liever een 100km training rijden op mezelf
VOORDEEL: als je uit die buurt bent leer je een traject kennen dat je nadien nog kan rijden als trainingen
NADEEL: weinig parkings tenzij je wat verder wil staan, veel deelnemers reeds om 7u wat in het begin voor massahysterie zorgt..
meer info: www.fietsdodentocht.be