Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Tjonge tjonge, als ik er niet bij ben, dan gebeuren er allemaal van die nare dingen 8), ik denk dat ik volgend jaar 2 maanden moet daar zijn om alles een beetje in de hand te houden :roll: #-o
Ik heb ook gehoord dat jullie zelf de weg kwijt waren ... :drunk: misschien toch eens wat wijn drinken Kurt (dan hebt ge een schoon excuus ... :^o )
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Coyote wrote:Tjonge tjonge, als ik er niet bij ben, dan gebeuren er allemaal van die nare dingen 8), ik denk dat ik volgend jaar 2 maanden moet daar zijn om alles een beetje in de hand te houden :roll: #-o
Ik heb ook gehoord dat jullie zelf de weg kwijt waren ... :drunk: misschien toch eens wat wijn drinken Kurt (dan hebt ge een schoon excuus ... :^o )
Inderdaad, we kwamen niet op de voorziene plaats uit, we hadden enkele mooie paadjes gezien, alleen gingen ze de verkeerde richting uit, maar we wilde ze toch doen :)), dan zijn we langs de weg maar naar huis gereden. We zaten dicht in uw buurt, dus voor U is het een heel mooi stuk.
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Vandaag alleen op verkenning geweest, een bezoek gebracht aan Els metges, dat staat ook weer voor volgend jaar op het programma.
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

Hoi Mannen,

Al weer 2 dagen aan het werk en dat valt zwaar tegen.
Maar mooie tochten gemaakt en weer de nodige uitdagingen overwonnen.
Kurt bedankt voor de goede begeleiding en natuurlijk Erwin, Frits, Peter, Filip, Luc,....bedankt voor het gezeldschap en ondersteuning. Zat de tweede tocht er goed doorheen :cry: . En balen dat ik de foto's verloren ben bij de laatste tocht.Sorry Mannen.
Hoop dat die van Peter en Kurt beschikbaar komen, heb ik toch nog iets. Peter: Heb nog wel foto's van de stuwmeer tocht, zal ik die op je "site to be" zetten of toesturen?

Mogelijke nieuwe uitdaging zit er weer aan te komen. Waarschijnljk in September 3 dagen biken in Italie (Dolemieten). 60 Km per dag met 2200 hoogtemeters :bounce:
Anders weer een weekend in de Ardennen in Oktober (Durbuy, La Roche) =P~

Ga weer hangen, mazzel....
Alex
Coyote
Mountainbiker

Post by Coyote »

Reesbiker wrote:... Heb nog wel foto's van de stuwmeer tocht, zal ik die op je "site to be" zetten of toesturen? ...
Je mag ze mij altijd doormailen, dan zet ik ze samen met die van mij op de site.

Alvast bedankt,
Peter
bollie
Mountainbiker

Post by bollie »

Ja Alex...zit al weer 3 weken thuis en ben ook al weer 3 weken aan het werk .Het is wel even wennen hoor...slecht weer en niets te klimmen als ik aan het atb-en ben..ja klimmetjes van 50 meter of zo maar een mooie klim van 40 / 50 minuten....was toch wel lekker hoor.Oktober staat de BartBrentjes er voor mij weer en een week later ga ik 1 week naar Mallorca om eens mooi te mtb-en .Jammer van de foto's..je hebt toch wel de nodige pech gehad dit jaar ...fiets kapot...jij kapot...gsm weg...volgend jaar gaat het vast beter.
@Kurt...ben je daar nu alleen ?..ik bedoel...fiets je daar nu alleen of heb je nog gezelschap?Erwin is er toch zeker nog ?..en Raf(als hij zo heet ).is hij nog gekomen ?
Reesbiker
Mountainbiker

Post by Reesbiker »

Coyote wrote:
Reesbiker wrote:... Heb nog wel foto's van de stuwmeer tocht, zal ik die op je "site to be" zetten of toesturen? ...
Je mag ze mij altijd doormailen, dan zet ik ze samen met die van mij op de site.

Alvast bedankt,
Peter
Wel handig om je email te hebben. Als je het niet via de site wil doen dan stuur het maar Kurt zijn GSM en zal Kurt het wel via de email doorzetten.
Of via prive berichten op deze site.

Gr, Alex
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Erwin is ook al naar huis. Sinds Alex naar huis is ben ik elke dag aan het biken want voor mij zit het er midden volgende week ook op :( en ik had nog heel wat verkenning werk te doen voor volgend jaar.
Vandaag is een colega van Alex meegeweest, morgen gaat hij mee naar Girona.
In Nuria ben ik dit jaar niet geraakt, volgend jaar moet het zeker doorgaan, die willen meegaan moeten het tijdig laten weten, dat ik een datum kan vastleggen :-D
sjupapke
Mountainbiker

Post by sjupapke »

HALLO SPORTVRIENDEN,

BIJ DEZE WIL IK IEDEREEN NOG EENS BEDANKEN VOOR DE SUPERFIJNE MTB TOCHTEN .

RIT 1 PRACHTIG UITZICHT OP DE PEDRALTA

RIT 2 EINDELIJK DE VLAG BEREIKT ZONDER KLEERSCHEUREN EN ONZE EERSTE VROUWELIJKE BIKSTER KARIN DIE PROBLEEMLOOS MEEFIETST

RIT 3 ALEX , KURT EN PETER NAAR STUWMEER EN WIJ ( KARIN , FILIP, GABRIEL , LUC LAWIJT EN PETER ) OP ZOEK NAAR DE WEERBOL (EN DIE OOK NOG GEVONDEN)

RIT 4 DE LAATSTE RIT VOOR DE MANNEN UIT DE VLAANDERS EN TEVENS OOK DE BERUCHTSTE WANT ENKELE MALEN DE AUTOBAAN MOETEN NEMEN ( JA ZELFS ONZE ERVAREN GIDSEN VERLIEZEN SOMS EENS HET NOORDEN)

MOET ZEGGEN DAT IK BIJ MIJN THUISKOMST DE KLIMKILOMETERS (DIE IK DAAR SOMS VERVLOEKTE ) AL SERIEUS MISTE. HEB ONDERTUSSEN DAN OOK AL 2 DAGEN IN ST-VITH GEBIKT (TIP VOOR ALEX) ST-VITH OUREN DAARNA OUREN ST-VITH TOTAAL 68KM MET 1475 HOOGTEMETERS ( ZIE O2 BIKERS MAGAZINE EDITIE JUNI OF JULI)

HELAAS KOMT AAN AL DAT MOOIS EEN EIND EN BEN NU OOK ALWEER AAN HET WERK (EN DAT IS EVEN AANPASSEN) . TEVENS WIL IK OOK NOG EVEN REKLAME MAKEN VOOR ONZE TOERTOCHT VAN ONZE MTB-CLUB . EN DIT OP 11 NOVEMBER TE EKSAARDE (DEELGEMEENTE LOKEREN ) AL WIE TIJD EN ZIN HEEFT IS VAN HARTE WELKOM ( KUNNEN WE ENKELE HERINNERINGEN OPHALEN EN AL PLANNEN VOOR 2011? )

IK WENS IEDEREEN NOG VEEL MTB-PLEZIER EN HOPELIJK TOT ZIENS

GROETEN

PETER
univega
Mountainbiker

Post by univega »

Vandaag mijn laatste rit gedaan van de vakantie :cry: Het was de bedoeling om eens rustig uit te bollen en wat te genieten, maar het is heel anders uitgedraaid, #-o er was een paadje, dat ik in jaren niet meer gedaan had, dat moest ik toch zeker nog eens doen, pfffff uiteindelijk heb ik meer dan een uur geklommen met de fiets op mijn rug, maar ik ben er geraakt :-)
Morgen zal ik mijn fietsje is een flinke wasbeurt geven, hij heeft het nodig.
Post Reply