Zo 08/08/2010 Ruiselede-Kruiskerke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wesley snipes
Mountainbiker

Post by wesley snipes »

berendrieske wrote:
wesley snipes wrote:HOIHOI,

k

mvg #-o #-o
afrijden in Aalter dan derde afslag richting Ruiselede/Tielt
Doorrijden tot Ruiselede (3tal km), net voor carwash rechts inslaan Ruiselede centrum.
Aan de kerk van Ruiselede rechts inslaan en dan nog een tweetal km de baan volgen en nog eens rechts inslaan richting Kruiskerke.
Dan kom je er wel.

euh, dat is een antw denk ik op de vorige vraag #-o #-o #-o
toch bedankt

ps an iemand me meer zeggen over het parcours????
is het de moeite om drie kwartier te rijden met de wagen??
Braket
Mountainbiker

Post by Braket »

HOIHOI,

kan iemand me meer zeggen over het parcours????
is het de moeite om drie kwartier te rijden met de wagen??

mvg
Hij wesley,

Ik rij deze
Enigste tocht in WVL
Denk de moeite waard, veel bos in de omgeving
Verleden jaar deze van Doomkerke gereden (ligt daar niet ver van) en het was een mooie tocht.

Rijden we samen?
Laat me iets weten anders rij ik morgenochtend
swentibold
Mountainbiker

Post by swentibold »

gekende plaatsen op het parcours zijn : het domein van de broeders, het single trackje aan de spoorweg, de oude vaart, het speelbosje in kruiskerke. Opgelet op een deel van het parcours komt ook de vtt van knesselare langs. Voor de vtt van Kruiskerke zijn het pijlen van GRINTA en die van knesselare van vwb. dus opletten en de juiste pijlen volgen. Normaal ga ik morgen na het werk deze vtt rijden.
Klimmerken
Mountainbiker

Post by Klimmerken »

Terug van Kruiskerke. Ander parcours als vorig jaar. De 63km alleen gereden met AVS van 26.6. In het begin veel lange rechte stukken en na de eerste bevoorrading had ik al bijna een AVS van 30. Het tweede gedeelte werd beter en het derde gedeelte maakte alles goed met op 10km van het einde een prachtig stukje single track =D> . Bepijling kon iets beter maar was zeker niet slecht. Prima tocht, schitterende veldwegels. Tot volgend jaar.
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

Was drank vergeten .Pulle gevraagd ,pulle gekregen .Pulle gevuld ,pulle gegeven .(naar mijn normen toch).Pulle uitgegoten ,pulle gevuld .Were pulle gegeven en pulle uitgedronken .Pulle gewassen en pulle afgegeven .
Ice tea bestelt ,ice tea uitgedronken en dan ...
Jup,wa vindt U van ons nieuwe uitrusting !!
Osantus van Wevelgem zit dus in het nieuw .Totaal wat anders maar nog herkenbaar .'t is skwonne .
En dan een vloek !Miljarde ben mijn pulle vergeten !
'k zeg :zein ier een pulle .
En zo kon de geschiedenis van de pulle zich nog eens herhalen .
@cowboy :mercie voor het gezelschap tot aan de zande .
@kruiskerke :mercie voor te organiseren.
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

8) 8) De tegenterters zullen ook weer van de partij zij , zo
dicht bij de achterdeure da meugen we nie loaten schietn 8) 8) .
Present op zondagmorgen .
Superformi
Mountainbiker

Post by Superformi »

Was drank vergeten .Pulle gevraagd ,pulle gekregen .Pulle gevuld ,pulle gegeven .(naar mijn normen toch).Pulle uitgegoten ,pulle gevuld .Were pulle gegeven en pulle uitgedronken .Pulle gewassen en pulle afgegeven .
Ice tea bestelt ,ice tea uitgedronken en dan ...
Jup,wa vindt U van ons nieuwe uitrusting !!
Osantus van Wevelgem zit dus in het nieuw .Totaal wat anders maar nog herkenbaar .'t is skwonne .
En dan een vloek !Miljarde ben mijn pulle vergeten !
'k zeg :zein ier een pulle .
En zo kon de geschiedenis van de pulle zich nog eens herhalen .
@kruiskerke :mercie voor te organiseren.

ewel de pulle terug gegeven aan den toog verdoeme blij dak ze had . en we zijn content van de nieuwe uitrusting maar geen ice tea voor oes wel leffe nu twos een mooi toerke allez tot volgend jaar greets OSANTUS
Feniksbiker
Mountainbiker

Post by Feniksbiker »

Genoten deze morgen van tof vlamparcours! 1x te hard gevlamd in de bocht zodoende geschaafde elleboog en zijde, waarbij hartelijk dank aan de juffrouw aan de 1ste bevoorrading vo de medische zorgen!
Greets en tot de volgende keer , 3 Feniksbikers.
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

pompier wrote: .
zelf bedankt,

'k weet niet voor de hoeveelste keer ik hier al komen rijden heb, maar ik begin toch de indruk te krijgen dat het elk jaar iets minder is qua parcours (en volk). Dit jaar vertrokken langs een andere kant, maar hier viel het onmiddelijk op hoeveel boane en andere goedlopende dreven in deze tocht zitten. Het verschil tussen de wegrit en de vtt-rit is ondertussen al bijna te verwaarlozen , ware het niet dat we nog 2 draai-en keerbosjes kregen en een stukske ongerept bos dat voor geen meter liep
tloperke
Mountainbiker
Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)

Post by tloperke »

Deze namiddag in Kruiskerke gereden. Aanvankelijk was ik gestart voor de 65 km, maar door de regen nam ik bij de tweede splitsing de keuze 45 km. Uiteindelijk toch nog 58 km op de teller. En ik was tijdig binnen, want daarna gingen de hemelsluizen wijd open. Dit was mijn derde VTT sinds mijn sleutelbeenbreuk. Een ideaal ritje om rustig aan opnieuw in het ritme te komen. Bevoorradingen waren ok (geen buffet, maar dat hoeft niet), duidelijke pijlen (nergens verkeerd gereden).
Ik zag bij het wegrijden een fietser met de arm in het verband. Hopelijk geen sleutelbeenbreuk, want dat betekent zeker 6 weken geen MTB (in mijn geval zelfs 8 weken).
Post Reply