Hallo allemaal,
Op woensdagavond 1 september vanaf 19.00u zal er een klimtijdrit georganiseerd worden op de L'Alpe d'Huez klim bij Golfbaan de Gulbergen te Nuenen/Mierlo/Geldrop (op de grens van).
Dit om geld in te zamelen voor onderzoek naar de ziekte van Duchenne. Ik ga namelijk voor de 5de keer deelnemen aan de 7-daagse mountainbike tocht van Wiltz (Lux) naar Nijmegen (Ned). Voor de belgische deelnemers aan deze tocht is Wiltz ook het vertrekpunt, maar die gaan Belgie onveilig maken en wij dus Nederland.
Dus voor diegene die dit doel een warm hart toedragen, en ook diegene die zich eens lekker moe willen maken op een woensdagavond: Kom naar de Gulberg.
De makkelijkste manier om er te komen, is om tussen Eindhoven en Helmond de snelweg te nemen (A270), bij Geldrop/Nuenen de snelweg af te gaan, richting Geldrop. Daarna voor het Eindhovens kanaal linksaf (Heikrekel/Vamweg). Aan het einde van de weg de auto ergens parkeren en dan met de fiets langs het Eindhovens kanaal fietsen totdat er een pijl staat om het terrein op te gaan. Ietsje doorfietsen waar het al flink klimmen is en dan ben je bij de start.
Hopelijk tot woensdag 1 september vanaf 19.00u
Frank (Gies) Giesbers
Woensdag 1 september a.s.: Klimtijdrit Nuenen/Geldrop/Mierlo
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Hallo MartaSL,
Ik kan niet precies zeggen hoe lang de klimtijdrit is, maar ik kan je verzekeren dat het flink klimmen is. Het is een oude vuilnisbelt, waar je eerst een L'Alpe d'Huez achtige klim voor de kiezen krijgt. Daarna weer naar beneden en dan begint de laatste slopende klim. Ik kan je verzekeren dat je je lekker moe kunt maken.
Vorig jaar hebben we het ook georganiseerd en ik heb alleen maar lovende woorden gehoord. Maar je moet niet van mijn woorden uitgaan, je moet het meemaken.
Als je de eerste keer nog niet uitgepeigerd bent, dan ga je gewoon nog een keertje.
Wat ik me kan herinneren deed de snelste er iets van 3 tot 4 minuten over.
En ben je dan nog niet moe: je kunt in de regio nog flink in de bossen crossen. Natuurlijk niet met veel hoogteverschil, maar die heb je dan toch al gehad.
Hopelijk tot woensdag 1 september. Het is heel informeel, dus leef je uit en geniet.
Groeten,
Gies
Ik kan niet precies zeggen hoe lang de klimtijdrit is, maar ik kan je verzekeren dat het flink klimmen is. Het is een oude vuilnisbelt, waar je eerst een L'Alpe d'Huez achtige klim voor de kiezen krijgt. Daarna weer naar beneden en dan begint de laatste slopende klim. Ik kan je verzekeren dat je je lekker moe kunt maken.
Vorig jaar hebben we het ook georganiseerd en ik heb alleen maar lovende woorden gehoord. Maar je moet niet van mijn woorden uitgaan, je moet het meemaken.
Als je de eerste keer nog niet uitgepeigerd bent, dan ga je gewoon nog een keertje.
Wat ik me kan herinneren deed de snelste er iets van 3 tot 4 minuten over.
En ben je dan nog niet moe: je kunt in de regio nog flink in de bossen crossen. Natuurlijk niet met veel hoogteverschil, maar die heb je dan toch al gehad.
Hopelijk tot woensdag 1 september. Het is heel informeel, dus leef je uit en geniet.
Groeten,
Gies
-
adriescc03
- Mountainbiker
Post by adriescc03 »
Hey Gies,
Waarom staat er op de nederlandse forums nog niets vermeld?
Heb zelf het afgelopen jaar ook mee gedaan.En dat was goed bevallen.
Ik hoop ook dit jaar weer mee te kunnen doen.Maar dat hangt af van het werrk.Ik woon zelf in Helmond dus kan er mooi op de bike naar toe.
Waarom staat er op de nederlandse forums nog niets vermeld?
Heb zelf het afgelopen jaar ook mee gedaan.En dat was goed bevallen.
Ik hoop ook dit jaar weer mee te kunnen doen.Maar dat hangt af van het werrk.Ik woon zelf in Helmond dus kan er mooi op de bike naar toe.
Hallo allemaal,
Omdat de zon toch wel erg snel ondergaat, beginnen we een half uur eerder, namelijk om half 7 (18.30u). En het inschrijfgeld verlagen we ook een beetje: voor de eerste keer is het 3 euro, en voor iedere keer dat je je record wil verbeteren, is het 2 euro extra.
Dan is de drempel om deel te nemen iets lager.
Omdat de zon toch wel erg snel ondergaat, beginnen we een half uur eerder, namelijk om half 7 (18.30u). En het inschrijfgeld verlagen we ook een beetje: voor de eerste keer is het 3 euro, en voor iedere keer dat je je record wil verbeteren, is het 2 euro extra.
Dan is de drempel om deel te nemen iets lager.