Overijse - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
SharkBite
Mountainbiker

Post by SharkBite »

LuckyIron wrote:dat weerstation is eigelijk een vliegtuigbaken en dat bevind je je op grondgebied Ottenburg (Huldenberg).

Uiteraard is dat daar GEEN privéweg, maar gewoon openbare weg.

Die Walen denk toch echt wel dat ze zich alles mogen permiteren hé :evil:
Een vliegtuigbaken dus? We waren het ons vanmiddag ook aan het afvragen toen we er passeerden :-)

Mja die walen zullen altijd nen dikke nek hebben en denken dat zij superieur zijn...
K, volgende keer moet ge niet eens moeite doen om die gasten hun achterlijke taal te spreken. Als ze geen vlaams kunnen is dat heel spijtig, dan doet ge maar alsof ge ze niet begrijpt en laat ze dan maar lullen.

Wij hebben ons vandaag toch lekker uitgeleefd op deze modderige route dezer dagen. Enige minpuntje was de zeer harde wind die toch wel een beetje de fun drukte, vooral in open vlaktes hebben we liggen vloeken :evil:
YSS
Mountainbiker

Post by YSS »

Ja, dat zijn van die echte Belgen, die de taal niet willen leren spreken van de meerderheid van België. Tis ook Belgie als het hun goed uitkomt.

Over dat baken, dat is een VOR.

http://nl.wikipedia.org/wiki/VHF_Omnidi ... ge_station

Image
pertotal
Mountainbiker

Post by pertotal »

en wijle maar werken voor die walen,dat is ook zo iets dat ze niet graag doen :evil:
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

vandaag me nogis gewaagd op de groene bloso-route, en de blauwe er dan maar bijgetshoept. moeilijk om juiste bandenspanning te zetten, door die verharde wegen gecombineerd mé het slijk. en halverwege merken da de downhill moeilijk gaat omda de voorvork half vast zit, helpt natuurlijk ook ni #-o
in het algemeen een goeie challenge, en de vaststelling datter nog veel werk is aan de techniek :roll:
SharkBite
Mountainbiker

Post by SharkBite »

wat die bijschaving van de techniek betreft, ge zijt zeker ni de enige zenne :P
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

SharkBite wrote:wat die bijschaving van de techniek betreft, ge zijt zeker ni de enige zenne :P
ik gebruik ook wel het "excuus" da de track door water-erosie en stormen er serieus vuil bijlag :oops:
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

ikke met de fiets wrote:
SharkBite wrote:wat die bijschaving van de techniek betreft, ge zijt zeker ni de enige zenne :P
ik gebruik ook wel het "excuus" da de track door water-erosie en stormen er serieus vuil bijlag :oops:
ca c'est Belgique hein, is wel een schoon en uitdagend parcours met die holle wegen

MaC'Red 8)
Braeckie
Mountainbiker

Post by Braeckie »

Ik heb zaterdag 12 juni de blauwe, groene en rode route gedaan.
Heb vooral genoten van de steilere klimmetjes en afdalingen op de rode route. Voor mij de leuktste lus van de 3.

AANDACHT:
ik heb op de rode route een portefeuille gevonden. Eigenaar had initialen F.D.
We hebben die portefeuille meegenomen en in de brievenbus van de politie van Overijse gepost (aangezien er niemand aanwezig was op het politiekantoor). Hopelijk komt de portefeuille terug bij de eigenaar terecht.
mafrix
Mountainbiker

Post by mafrix »

We gaan nu zondag gaan voor de groen+blauw+rood.
Keep you posted
:-D
BelAir_500
Mountainbiker

Post by BelAir_500 »

mafrix wrote:We gaan nu zondag gaan voor de groen+blauw+rood.
Keep you posted
:-D
wanneer vertrekken jullie ?
Post Reply