Het vrekkenhoekje

Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

heb ooit zo een ding met 1 led gehad, en daarmee kon men je ook zien, met een rit in de winter had ik dat aan mijn stuur getaped, maar door ne sneeuwstorm was het al veroest voordat ik terug thuis was.

ga afwachten hoe die lidlamp marcheert, en anders prop ik er een paar krypton lampjes erbij, 2 kleintjes voor een halve euro, en daarmee zien ze je goed aankomen, maar het verbuikt tien keer mee dan een led.
Van Cot
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40 2005 (met 2006 kader) & Granville mudbike +scott YZ2 die verkocht word

Post by Van Cot »

heb hier nog een tip, haken voor een bike aan te hangen,

in een garage had ik nog nen haak van iets aan het plafond hangen, daaraan dikke koperdraad gehangen, en aan de onderkant een haak van het een op het ander dat nog ergens lag, en als andere haak het haakje van zo een kleerhanger, da binnkort vervangen word door een oude ketting.
Serge R
Mountainbiker
Location: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Post by Serge R »

DOE HET ONDERHOUD EN HERSTELLINGEN ZELF :wink:
Van Cot
Mountainbiker

Post by Van Cot »

en haal de onderdelen bij van eyck ipv de plaatselijke fietsenwinkel, naar de brandstof die ge verbruikt om naar daar te rijden moete nie zien, pakt uwe vélo dan hebt ge er nog een training bij, en meteen een reden om daar ook een camelbak te kopen, dan kunt ge uw onderdelen meepakken.
Qube
Mountainbiker

Post by Qube »

dan kunt ge uw onderdelen meepakken.
Als uwen vélo dan nog aan de deur staat...., anders moete binnen nog wel nen nieuwen kopen. Ik zie daar soms ferme machientjes voor de deurs staan, dat zou ik nooit doen [-X
Van Cot
Mountainbiker

Post by Van Cot »

rijd met zo een ou krel naar daar, moete harder bij trappen dus meer training :lol:

een goed slot wil anders ook wel helpen

en de juiste mensen kennen zoals eerder gezegd is ook handig, ken iemand die met ne koersvélo rijd, alles wat met versnellingen te maken heeft koopt hij altijd per tien stuks bij norta aan, hij kent daar iemand dus das geen enkel probleem en het is stukken goedkoper dan in de winkel.
crazy ivan
Mountainbiker

Post by crazy ivan »

Stoppen met MTB #-o :lol:
Van Cot
Mountainbiker

Post by Van Cot »

Black Bull wrote:Stoppen met MTB #-o :lol:
zou je veel geld mee besparen, maar dan ga je toch weer iets anders doen dat veel geld kost. BV computeren en gamen kost nog meer geld door al de hardware en nieuwe games, en door op uw toetsenbord te tokkelen of aan een joystick te zitten krijg je niet echt conditie en den apres bike word vervangen door ne frigo. Dus mountainbiken is nog goedkoper, plezanter en beter voor je conditie. Zeker als je weet dat je nog eeen beetjegeld van je oude onderdelen kan krijgen, in een PC zijn deze voor de vuilbak of reserve wegens echt ouderwets.

BTW wat dat licht betreft, ik heb er een met een halogeenlamp aangekocht omdat ik bij duracell de batterijen aan een vriendenprijsje krijg (van die grote C-batterijen). Mijne maat heeft zo een led voorlicht besteld, afwachten wat dat geeft
thomatchef
Mountainbiker

Post by thomatchef »

gillian wrote:ik gebruik een voetbalgoal(van toen ik nog voetbalde) om mijn bike aan te hangen als ik hem kuis!!!
geen beschadigingen wielen kunnen uit de fiets....
werkt zéér goed!! :bounce:
Ik hang ze nu, ja je gaat het nooit geloven, aan mijn moeders wasdraad. :D
Met 2 oude riemen voor den auto waar ik haken heb aan gehangen kan ik die aan 2 van de vier armen hangen. Het spel buigt wel wat door, maar het kan ertegen en ik kan mijn fiets op mijn gemak kuisen, en ook de wielen eruithalen.

Als dat geen tip is. :wink: Zo moet je tenminste geen goal gaan kopen.
tafelpoot
Mountainbiker

Post by tafelpoot »

Thomatchef wrote: Ik hang ze nu, ja je gaat het nooit geloven, aan mijn moeders wasdraad. :D
Met 2 oude riemen voor den auto waar ik haken heb aan gehangen kan ik die aan 2 van de vier armen hangen. Het spel buigt wel wat door, maar het kan ertegen en ik kan mijn fiets op mijn gemak kuisen, en ook de wielen eruithalen.

Als dat geen tip is. :wink: Zo moet je tenminste geen goal gaan kopen.
Een goal nie maar ik denk dak ons moeder nogal zal horen roepen als ik mijne velo aan hare wasdraad ga hangen... da spel buigt gewoon!!
Post Reply