Houffamarathon 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
bezembiker
- Mountainbiker
Post by bezembiker »
ofwel zou het parcour een deel veranderd moeten zijn ,maar vorig jaar gereden in schitterend weer(zelf een beetje te warm).het eerste deel was pittig maar dan kwam er een lang tussenstuk met dan naar het einde toe de volgende zware strook.als het droog is is het allemaal te doen.heb van de jaar rdhf(90 km) en vond het veeeel zwaarder en technischer 
- Emperor of the Mud
- Mountainbiker
- Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom
Post by Emperor of the Mud »
+1... De Houffa is een autostrade vergeleken bij RDHF... Maar tblijft wel pokke-lastig...bezembiker wrote:ofwel zou het parcour een deel veranderd moeten zijn ,maar vorig jaar gereden in schitterend weer(zelf een beetje te warm).het eerste deel was pittig maar dan kwam er een lang tussenstuk met dan naar het einde toe de volgende zware strook.als het droog is is het allemaal te doen.heb van de jaar rdhf(90 km) en vond het veeeel zwaarder en technischer
- duc'y
- Mountainbiker
't is precies wel moeilijk om iemand van de organisatie te pakken te krijgen
heb al 2 mails gestuurd naar info@houffa......
nummer van op de website geraak ik ook nie binnen,'t is te hopen da'k reactie krijg via 't forum
ben zelf al ingeschreven (van in april) en sta in de deelnemerslijst maar enkele dagen later heb ik een vriend van me ingeschreven en die staat er nog steeds nie in!... straks staat hij in een andere box omwille van een administratieve fout
heb reeds verschillende keren meegedaan en nie echt te klagen over de organisatie,maar dit kan wel ies de eerst zijn....
en dan nog de verschuiving van het geplande weekend met als gevolg dat ol fosse gesloten is... bad timing
heb al 2 mails gestuurd naar info@houffa......
nummer van op de website geraak ik ook nie binnen,'t is te hopen da'k reactie krijg via 't forum
ben zelf al ingeschreven (van in april) en sta in de deelnemerslijst maar enkele dagen later heb ik een vriend van me ingeschreven en die staat er nog steeds nie in!... straks staat hij in een andere box omwille van een administratieve fout
heb reeds verschillende keren meegedaan en nie echt te klagen over de organisatie,maar dit kan wel ies de eerst zijn....
en dan nog de verschuiving van het geplande weekend met als gevolg dat ol fosse gesloten is... bad timing
Chronorace doet de inschrijvingen niet de Houffamarathon organisatie, dus een mail naar info@chronometrage.be voor vragen omtrent de inschrijvingen 
Op vragen omtrent parcours, ravitos, etc. wordt hier heel snel door AJ Kwak geantwoord!
Op vragen omtrent parcours, ravitos, etc. wordt hier heel snel door AJ Kwak geantwoord!
- duc'y
- Mountainbiker
in de media was er in december vorig jaar toch sprake van het weekend ervoor want toen moest ik mijn verlof vastleggen en toen dat specifieke weekend vastgelegd... uiteindelijk heb ik enkele collega's aangesproken om die weekends te switchen. Ondertussen toch ergens anders onderdak gevondenindy wrote:Datum stond reeds van vorig jaar vast en het hotel wist dit, maar hebben bewust hun deuren gesloten...begrijpen wie begrijpen kan!duc'y wrote:en dan nog de verschuiving van het geplande weekend met als gevolg dat ol fosse gesloten is... bad timing
- Ruben S.
- Mountainbiker
De andere gasten van het hotel zullen misschien elk jaar geschokt zijn door het aantal mannen in strakke pakskes die daar elke keer aan het ontbijt aankomen in hun koerskleren.indy wrote:Datum stond reeds van vorig jaar vast en het hotel wist dit, maar hebben bewust hun deuren gesloten...begrijpen wie begrijpen kan!duc'y wrote:en dan nog de verschuiving van het geplande weekend met als gevolg dat ol fosse gesloten is... bad timing
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
al ne hele tijd ingeschreven voor de L, puur voor het plezier en uitrijden is belangrijker dan de goede tijd