Wat ook de moeite is, is de berg in Heusden-Zolder. Mooi te combineren met Beringen, daar is er trouwens nog een moeilijkere klim dan Beringen...
Als iemand zin heeft om de twee nekeer te rijden... Let Me Know!
Mijnterril in Beringen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
waar is dan dat moeilijke gedeelte, je hebt toch enkel het linkse pad(momenteel afgsloten dacht ik) en en tweede pad aan de rechter kant.
aan de achterzijde is ook nog een pad tussen de boompjes door maar dit heb ik enkel nog maar in de afdaling gedaan.
de klim in Heusden vind ik op zich lastiger omdat je hier slechts een klein stukje recuperatie hebt over de hele afstand.
in Beringen gaat het even omhoog en heb je een stuk recuperatie vooralleer je aan het volgende stuk begint.
aan welke kant van de trap rijdt ge het laatste stuk in Beringen naar boven?
ik ga misschien morgen nog ne keer proberen, maar dan moet mijne nieuwe fiets af geraken
.
aan de achterzijde is ook nog een pad tussen de boompjes door maar dit heb ik enkel nog maar in de afdaling gedaan.
de klim in Heusden vind ik op zich lastiger omdat je hier slechts een klein stukje recuperatie hebt over de hele afstand.
in Beringen gaat het even omhoog en heb je een stuk recuperatie vooralleer je aan het volgende stuk begint.
aan welke kant van de trap rijdt ge het laatste stuk in Beringen naar boven?
ik ga misschien morgen nog ne keer proberen, maar dan moet mijne nieuwe fiets af geraken
In Heusden heb ge die smalle pad tussen de boompjes op de linker berg, die is super moeilijk om volledig tot boven te geraken... Is me nog niet gelukt.
Om in Beringen tot boven te geraken moet het wel droog zijn, anders zult ge toch teleurgesteld zijn in u nieuw fietske denk.
Limburg boven!!!!!!!!!!
Om in Beringen tot boven te geraken moet het wel droog zijn, anders zult ge toch teleurgesteld zijn in u nieuw fietske denk.
Limburg boven!!!!!!!!!!
sinds het laatste antwoord is de terril opnieuw aangelegd.
vroeger was er een soort van pad langs die trap.
ik ben er sinds de heraanleg nog maar 1 keer geweest, niks meer te beleven, ook als langs de achter kant afdalen gaat niet meer goed, ze hebben er een draad gespannen waardoor je af en toe in de remmen moet en moet afstappen.
Heusden is ook niks meer aan sinds de heraanleg.
ze zouden een deel van die terril moeten aanleggen als mtb track, mogeliojkheden genoeg.
vroeger was er een soort van pad langs die trap.
ik ben er sinds de heraanleg nog maar 1 keer geweest, niks meer te beleven, ook als langs de achter kant afdalen gaat niet meer goed, ze hebben er een draad gespannen waardoor je af en toe in de remmen moet en moet afstappen.
Heusden is ook niks meer aan sinds de heraanleg.
ze zouden een deel van die terril moeten aanleggen als mtb track, mogeliojkheden genoeg.