4UMbikers LIMBURG.

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

Brockie wrote:even schoon als een boeleke dat zeker niet, maar moet wel zeggen dat ik toch bijna was komen biken, maart och blij dat ik een weekje gepast hebt. Hopelijk ben ik er volgende week terug bij, maar das toch even afwachten hoe de kleine het doet. maar ga toch ook wat proberen traine deze week, wil ook niet teveel achterstand hebben, kunnen mss eens afspreken op een avond in de week. Mss gaat Jarvis woensdag wel int genkse.
Woensdag en donderdag zal niet lukken want mijn oudste zoon is donderdag 18 j en de dag ervoor komen zen vrienden sieren (en drinken ). T'is te hopen dat ze het een beetje deftig houden.
Ik ga vandaag proberen een 3 tal uurtjes op de weg (hr rond de 140 ) te rijden en misschien vrijdag mijn vaste ronde langs zutendaal, maasmechelen en as terug richting Genk +- 50 km (op de weg). Morgen lukt waarschijnlijk ook niet (voorbereidingen voor feestje van donderdag). Volgende week heb ik meer tijd want dan heb nog een weekje congé. :bounce:
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

Brockie wrote:even schoon als een boeleke dat zeker niet, maar moet wel zeggen dat ik toch bijna was komen biken, maart och blij dat ik een weekje gepast hebt. Hopelijk ben ik er volgende week terug bij, maar das toch even afwachten hoe de kleine het doet. maar ga toch ook wat proberen traine deze week, wil ook niet teveel achterstand hebben, kunnen mss eens afspreken op een avond in de week. Mss gaat Jarvis woensdag wel int genkse.
Bijna even mooi met de nadruk op bijna en als ze 15 en 18 zijn dan kunt ge ze af en toe op een kanon steken. (k'heb 2 zonen )
Geniet er maar van want dit zijn de mooiste dingen in het leven 8)
Jarvis
Mountainbiker

Post by Jarvis »

Zondag 08 augustus 2010 gaan we biken in Luik Gomze-Andoumont, Batailles de Ardennes, Rue d'Andoumont 106

Diegene die willen meerijden met onze forumtrein, gelieve de laatste posting te kopieren, en er in een nieuw antwoord je naam of nick bij te voegen.

Vertrek zoals altijd om 08h20 a.d. start.
Voor wie zin heeft om de grote afstand te rijden, misschien toch maar wat vroeger vertrekken zo rond 7u45!
1. Jarvis, vertrekt ronf 7u45
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Last edited by Jarvis on Mon 02 Aug 2010 16:45, edited 1 time in total.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Toch maar de juiste datum vermelden Jef.

Als er bikers zijn die in Diest willen gaan biken dan ben ik bereid om mee te gaan. Heb normaal gezien geen vervoer!

Mountainbiker

Post by Jarvis »

Toch maar de juiste datum vermelden Jef.

Als er bikers zijn die in Diest willen gaan biken dan ben ik bereid om mee te gaan. Heb normaal gezien geen vervoer!
Is nu in orde :oops: !
Ik pak u wel mee naar Gomze-Andoumont, als 7u45 wat te vroeg voor u is Roger dan vertrek ik wel wat later.
Of durft ge nog niet met uwe nek, het is nog misschien een beetje vroeg maar dat maakt ge voor uzelf maar uit.
Ge kunt toch rustig de 35km rijden samen met Kneedown, ik dacht gehoord dat hebben dat die zondag nog eens zou meekomen!
groetjes
kneedown
Mountainbiker

Post by kneedown »

Ja ja daar is ie weer!!! Kom maar mee Roger... Op het gemakske ons eigen tempoke en heel voorzichtig natuurlijk! Ik vind het het proberen waard. Ik kijk er naar uit in alle geval met ons nieuwe uitrusting! ( Ik heb ze wel al aan gehad tijdens de trainingen en ze past perfeckt )
Ik wil langs deze weg de mensen bedanken die dit mogelijk gemaakt hebben. Sponsors en medebikers... Het was niet altijd even gemakkelijk maar het resultaat mag er in elk geval zijn!!! Ik vind het echt een prachtige uitrusting. Merci nog ene keer en tot zondag!!!
J&B
Mountainbiker

Post by J&B »

Brockie,

Als ik de link met Facebook goed leg dan ken ik u... Voornaam Davy?
Alvast proficiat met de geboorte van jullie zoon.
chipo
Mountainbiker

Post by chipo »

Dag Brockie, heb gelezen dat je wilt fietsen deze week.
Na een maand heb ik zondag nog even gefietst met enkele vrienden die mij meegevraagd hadden en een TT zag ik nog niet zitten.
Ben niet al te veel vergeten of verloren wel een rustig tempo gedaan.
Zou wel willen meekomen, wanneer en waar spreken we eventueel af.
Met Jarvis en co spreken we meestal op KRC GENK af rond 18.30u
Is dat goed voor u of ergens anders in het genkse ?
Je laat me maar iets weten en voor degene die interesse hebben mogen zeker mee.
Terug wat trainen doet goed wie weet kan ik ook mee binnenkort met het 4um-treintje naar de TT's. [-o<
Groetjes

En Brockie we kennen ons misschien nog niet maar alvast een dikke proficiat met uw kindje. =D>
Jarvis
Mountainbiker

Post by Jarvis »

Dag Brockie, heb gelezen dat je wilt fietsen deze week.
Na een maand heb ik zondag nog even gefietst met enkele vrienden die mij meegevraagd hadden en een TT zag ik nog niet zitten.
Ben niet al te veel vergeten of verloren wel een rustig tempo gedaan.
Zou wel willen meekomen, wanneer en waar spreken we eventueel af.
Met Jarvis en co spreken we meestal op KRC GENK af rond 18.30u
Is dat goed voor u of ergens anders in het genkse ?
Je laat me maar iets weten en voor degene die interesse hebben mogen zeker mee.
Terug wat trainen doet goed wie weet kan ik ook mee binnenkort met het 4um-treintje naar de TT's.
Groetjes

En Brockie we kennen ons misschien nog niet maar alvast een dikke proficiat met uw kindje.
Dag Chipo,

Ik wou eerste morgen een ritje gaan maken met de mountainbike maar de rit van zondag heeft mijn fiets zo begaaid dat ik anderhalf uur heb moeten poetsen om hem proper te krijgen!
Ik weet zelf nog niet wanneer ik deze week ga rijden, zondag zeker met de mountainbike maar met deze weersomstandigheden zal het voor de rest van de week met de koersfiets worden!
Ik heb geen zin om nog eens mijn fiets te moeten poetsen voor zondag!
Hopelijk wordt het volgende week wat droger weer.

groetjes
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

kneedown wrote:Ja ja daar is ie weer!!! Kom maar mee Roger... Op het gemakske ons eigen tempoke en heel voorzichtig natuurlijk! Ik vind het het proberen waard. Ik kijk er naar uit in alle geval met ons nieuwe uitrusting!
Ik heb deze week nog enkele wegritten op het programma staan (morgen 130km op het gemakske naar Aachen/Laurensberg ,en donderdag nog iets(?)). Als er iemand zich geroepen voelt, laat dan iets weten! Vrijdag dan ga ik in het bos testen hoe het gaat met de mtb, en dan zal ik beslissen wat ik ga doen, Ardennen of Diest.
Maar het zal allemaal op het oude mannetjes tempo zijn, dat is zeker!
Ik laat nog wel iets weten.
Zo ziet onze nieuwe outfit eruit :
Image