Zo 01/08/2010 Bekkevoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
flikkie
Mountainbiker

Post by flikkie »

=D> 30km/u gemiddeld op deze TT. Sven Nijs zal er bang van worden. Weeral ne kandidaat meer voor een medaille bij de volgende O.S. in Londen.
Welgemeende proficiat aan dergelijk talent! =D>
Calleke
Mountainbiker

Post by Calleke »

Ik had 67,3 km met exact 600 hm tegen een gemiddelde van 22,5 en een maximum van 54 per uur :-)

Ook ik zag vele bikers met platte band, daar ben ik gelukkig van gespaard gebleven, mijn achterwiel heeft in een 'stenige' afdaling wel een slag gekregen... op naar de fietsenmaker :-?

Vond het een mooie tocht, met toch wel stevig klimwerk en fantastische afdalingen. De BV was zeer in orde en de bepijling perfect.

Proficiat aan de organisatie!
matizze
Mountainbiker

nn

Post by matizze »

het was een zalige tocht en heel zwaar maar pff vn de woew was iets zwaarder maar toch bangelijk mooi goede punten voor bekkevoort =D>
.:bert:.
Mountainbiker

Post by .:bert:. »

Heel tof om overwegend positieve reacties te lezen.

Aan de minpuntjes kunnen/gaan we werken, maar voor singeltrails en bosrijke omgeving kunnen we niet echt zorgen wegens niet voorhanden.

Bedankt aan alle bikers en bikesters om zo talrijk naar onze streek af te zakken =D> =D>

Op naar volgend jaar!
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

madskatingcow wrote:65.35km, 662hm - 23.6km/h gemiddeld.
awel da had k ook :bounce: , voortaan kunnen we samenrijden ... :roll:

terrasje = 2 corsendonk :drunk: hihi

echt mooi tochtje in t zonneke ...
Guy-ant
Mountainbiker

Post by Guy-ant »

Vond de afmetingen van den "briquelion" inderdaad nogal grof;precies of men had bovenaan den holle weg zijnen remorque afgekapt.
Spijtig(men keek best kort voor zijn voorwiel)want de holle wegen waren zeer mooi.
Geoffe
Mountainbiker

Post by Geoffe »

'k Stond gisteren mee in voor de bewaakte fietsparking en 'k moet zeggen dat ik soms ook effe moest slikken als ik de gemiddelden op sommige computerkes zag.
Nadien heeft een clubmakker -misschien terecht- nog gezegd: "die hadden toch geen twee magneetjes in hun wielen steken zekerst" #-o

Of je nu een gemiddelde van 15 op 30 per uur had ('t mijn zit meestal tussen deze twee) over de 15 of 65km, 't voornaamste is dat het voor iedereen plezant was gisteren ... =D>

Van mij ook een dikke merci om zo talrijk aanwezig te zijn gisteren ... =D> =D> =D>
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Ik heb de 48km gedaan, het was een mooie rit met zowel mooie hellingen als afdalingen.

De bv goed en er was keuze genoeg, trouwens voor mij persoonlijk is een bv maar bijzaak (voor hen die er opmerkingen over maakte).

Er waren inderdaad weinig single tracks, maar dat stoort me helemaal niet, integendeel dan kunnen die mannen dat gemiddeld 30km/h rijden beter langs…)) om hun prijs in handen te nemen.
Als ik aan 30,5km/h gemiddeld zou kunnen rijden zou ik een vergunning nemen en wedstrijden rijden. Daar gaat het om de rapste, maar daar zouden dan die rappe mannen waarschijnlijk niet mee kunnen.

Mijn enige min puntje; ergens na een 10 a 15km was e een kleine kant waar we moesten afrijden.
Niets gevaarlijk hoor, maar men kwam wel op een baan terecht in donker grind waar wagens langskwamen. Daar zou een bord mogen gestaan hebben want er plakte net voor mij bijna iemand op een wagen.

Ik kom volgend jaar zeker terug, vond de tocht en organisatie heel goed!

Ben nog vergeten te vermelden dat de grotere stenen me niet hinderde bij de afdalingen. Integendeel het liet me een beetje denken aan de provence waar ik veel ga rijden.
davefsr
Mountainbiker

Post by davefsr »

madskatingcow wrote:@ de 'fietsers' van club 'Forza' : wat minder aggresief rijden, totaal ongepast. Een TT is geen wedstrijd, wees sportief. Inhalen waar het niet kan, buitenom komen in bochten met zeer losliggende ondergrond waardoor andere deelnemers van de weg gedrukt worden en jullie rijden dan nog is tegen het stuur van een andere rijder. Not done [-X Enige mtb etikette is wel op zijn plaats.
er is ons in het begin ook één van die mannen voorbij gestoken als ne raastige maar bergop was het gedaan me raastig zijn.
mooie tocht, niets technisch maar zo een rit mag er ook eens tussen zitten
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

waar was het bergop :roll:
Post Reply