Roc d'Azur 2010 : 7 tot 10 oktober
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Edlisjas
- Mountainbiker
We zouden met 3 bikers willen deelnemen aan de tocht van zaterdag. Weet iemand of je gewoon naar daar kan rijden
en meedoen zonder vooraf ingeschreven te zijn? We zouden op vrijdagochtend willen vertrekken, overnachten in Monaco en op zaterdag de tocht rijden, terug naar Monaco en zondagochtend naar huis vertrekken.
en meedoen zonder vooraf ingeschreven te zijn? We zouden op vrijdagochtend willen vertrekken, overnachten in Monaco en op zaterdag de tocht rijden, terug naar Monaco en zondagochtend naar huis vertrekken.
De roc noir en roc rouge zijn wel volzet, maar dit volgens mij enkel op papier. Velen, waaronder ik, die de marathon en de roc gaan doen, kopen een pakket van 3 ritten omdat dit goedkoper is. Ik heb nu een inschrijving voor de roc noir van zaterdag, maar veel kans dat ik in mijne zetel of op het strand lig. Misschien dat ge van wat mensen een ticket kunt overkopen.
interesse in jouw ticket Roc Azur
als je tickets voor de roc nog vrij zijn zou ik deze graag overnemen.
hoe kan ik je bereiken ?
vriendelijke groeten
dirk_beullens@yahoo.com
hoe kan ik je bereiken ?
vriendelijke groeten
dirk_beullens@yahoo.com