Zo 01/08/2010 Bekkevoort

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
viper2
Mountainbiker

Post by viper2 »

30 is het een heel erg goed gemiddelde. Proficiat.
Last edited by viper2 on Sun 01 Aug 2010 22:14, edited 1 time in total.
Oldie
Mountainbiker

Post by Oldie »

Nog maar eens een knuppel in het hoenderhok der gemiddelden : gemiddelde wordt berekend aan de hand van de gereden afstand tussen a en b en de tijd gereden op de afstand tussen a en b, rusttijden uiteraard inbegrepen.
Mountain JOhler
Mountainbiker

Post by Mountain JOhler »

Er zijn ergens onderweg foto's genomen. Komen deze op de website van de club te staan?
Fabian
Mountainbiker

Post by Fabian »

viper2 wrote:30 is het een heel erg goed gemiddelde. Proficiat.
Vind ik ook ! Was saaie tocht ook bij mij met heel lange rechte stukken en lange snelle afdalingen !!! Veel platte banden gezien maar de FF met latex hebben flink stand gehouden !
klane shortwood
Mountainbiker

Post by klane shortwood »

ik begrijp die waaw-reacties ook niet,
vond het ook maar een saaie tocht, genen halve meter singletrack gezien op de 65. is dat daar dan echt niet voorhanden? karresporen en holderdebolder genoeg :drunk: zwaar genoeg was 'em anders wel voor mij

misschien ben ik wel verwend door de speeltuin in mijnen hof (Langdorp)

voor de rest geen kwaad woord over de organisatie, zoals eerder reeds aangehaald eindelijk eens sportdrank waar genoeg van "de bus" in zat, want op de meeste tt's krijgde water waar een bus poeier heeft neffe gestaan... ik vond die met kriekskes van de 2e bevoorrading wel heel lekker (en sezoensgebonden :-D ), perfecte bepijling ook: 10/10

nu aftellen tot den 22e want ik geloof dat 't dan terug tt is in langdorp [-o<
SenSal
Mountainbiker

Post by SenSal »

Saai? [-X Twas misschien geen technisch parcour maar ik vond het wel heel fijn om te rijden. Toffe afdalingen en mooie uitzichten in combinatie met perfect mtb weer en goede organisatie. Den dezen is content en zal volgend jaar weer aanwezig zijn!
Nazgul
Mountainbiker
Location: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""

Post by Nazgul »

De megabikers bekkevoort willen alle aanwezigen bedanken, jullie waren met bijna 1400 =D> =D>

Ook hopen wa dat de enkele onfortuinlijke bikers die ten val zijn gekomen en niet meer konden verder fietsen spoedig herstellen en terug kunnen genieten van de sport.

Het weer zat inderdaad wat mee dit jaar en dat hebben we gemerkt.
Op sommige momenten was het aan de bv's een overompeling en was het wat file op de single track naar de tafel met lekkers.
De drank die beschikbaar was aan de bv's waren actus (oranje spul), performance vitmin wild cherry en performance vitmin maracuja.
En zoals gemeld vindt de ene het lekker en de andere niet maar met drie soorten sportdrank en water zou het overgrote deel van de bikers toch zijn gading moeten gevonden hebben.

Wat betreft het parcours daar hebben we ons best gedaan om alles wat mogelijk en vooral wat mag te gebruiken. Bos en sigletracks kunnen we helaas niet aanbieden maar ik heb onderweg toch wel veel bikers zien denken, net zoals ik soms, waar ben ik toch weer aan begonnen en zijn we er nog ni. :wink:

Platte banden waren er inderdaad zeer veel :( , heb zelf nog een paar bikers naar de start of tot aan de bv gebracht.

Ook onze eerste keer met bewaakte fietsparking en dat bleek toch wel een success te zijn aan het aantal bikes die er op bepaalde momenten instonden. Bedankt aan die biker die zo eerlijk was om een gevonden nummertje terug te brengen zodat de rechtmatige eigenaar nadien zijn geliefde terug kon vinden in onze fietsparking

Veel tevreden bikers, moe maar voldaan, gezien op ons terras die een zondagvoormiddag afsloten met een lekkere donkere. Meer moet da ni zijn en hopelijk tot volgend jaar.

foto's zullen in de komende dagen op onze site verschijnen via de link foto's toertocht en dan uiteraard 2010
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

65.35km, 662hm - 23.6km/h gemiddeld.
skin
Mountainbiker
Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel

Post by skin »

68km en 25.8 avs en was leuk tot de volgende
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

@ de 'fietsers' van club 'Forza' : wat minder aggresief rijden, totaal ongepast. Een TT is geen wedstrijd, wees sportief. Inhalen waar het niet kan, buitenom komen in bochten met zeer losliggende ondergrond waardoor andere deelnemers van de weg gedrukt worden en jullie rijden dan nog is tegen het stuur van een andere rijder. Not done [-X Enige mtb etikette is wel op zijn plaats.
Post Reply